Gå til innhold

Post ditt 3Dmark 2003 resultat her!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Argh... Hmmm... Dette her er ikke bra.. tror jeg skal dra litt innpå også løper du i rakettfart videre... FYYYYYY!

 

Jaja klarer 6396poeng da...

 

http://service.futuremark.com/compare?2k3=1626020

 

Er forargelig å bare være 4poeng fra 6400

 

Men vinteren er fin da.... Klokker kortet mitt til 436 på core og 385 på minnet uten artifacts.

 

Cpu har 31.5 grader

NB har 21 grader

Endret av traskas
Lenke til kommentar

Har kjørt endel 3DMark's med Athlon 64 på jobb, å det er ikke så imponerende som mange her på forumet vil ha det til. Jobber på Hattelco, å har tilgang til å teste det aller meste av nytt hardware, å kjørt opp ett FX system. Overklokket Athlon FX3200+ til 2.2GHz, (det er dit de aller fleste kommer med luft) og klarte ikke å få mer poeng enn det jeg klarer med min [email protected]. Resten av utstyret var likt. Mulig ting vil forandre seg når WinXP64 blir sluppet. Har en beta av det her, men det har ikke kommet noen drivere til det enda.

 

Uansett, jeg vil også være med på kampen i 3DMark2003, så jag skal kjøre noen tester når jeg kommer hjem fra jobb, så skal vi se.Over 7000 klarer jeg garantert, men 8000 kan bli hardt :)

 

More to come........

Lenke til kommentar

Jeg sliter med å komme meg over 7000 :(

Kjører nå 489/410 og enda så kommer jeg ikke over 7k :(

Prøvde å kjøre testen på 10x200 og fikk da 6771 kjørte så testen på 10x220 fikk 6789 11x220 og fikk 6815.

Kjører 3.10 driveren

 

Ser at alle som har klart 7000+ score har kjørt på 2.5 Ghz+ systemer. Må da være cpu som holder tilbake ?!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...