Dzeko Skrevet 1. januar 2008 Skrevet 1. januar 2008 (endret) Hei. Jeg er 16, og leter etter en måte å få betalt over nett med(Mest Xbox 360 spill over Play-Asia) Play-Asia har en betalingsmetode som heter Banktransfer - er det mulig for meg? jeg har DNB Intro kort, men det går det visst ikke ann å handle på nett med. Endret 1. januar 2008 av EdinhoBIH
MST Skrevet 1. januar 2008 Skrevet 1. januar 2008 Hei. Jeg er 16, og leter etter en måte å få betalt over nett med(Mest Xbox 360 spill over Play-Asia) Play-Asia har en betalingsmetode som heter Banktransfer - er det mulig for meg? jeg har DNB Intro kort, men det går det visst ikke ann å handle på nett med. Hmm, kan du ikke betale dine foreldre kontant så ordner de seg av Netthandelen? Det er hva jeg gjør.
Dzeko Skrevet 1. januar 2008 Forfatter Skrevet 1. januar 2008 Hei. Jeg er 16, og leter etter en måte å få betalt over nett med(Mest Xbox 360 spill over Play-Asia) Play-Asia har en betalingsmetode som heter Banktransfer - er det mulig for meg? jeg har DNB Intro kort, men det går det visst ikke ann å handle på nett med. Hmm, kan du ikke betale dine foreldre kontant så ordner de seg av Netthandelen? Det er hva jeg gjør. Joa, men jeg bor med moren min og hun er litt spetisk til netthandel + hun liker ikke at jeg sløser penger på spill
Gjest member-97590 Skrevet 1. januar 2008 Skrevet 1. januar 2008 Du må finne en nettside som kan bruke oppkrav som betalingsmetode. Då betaler du når du henter pakken på postkontoret. Men det koster 50-60kr ekstra.
Ultrag Skrevet 1. januar 2008 Skrevet 1. januar 2008 Eller en side som lar deg betale med faktura. Hvis DNB Nor Intro støtter nettbank?
Dzeko Skrevet 1. januar 2008 Forfatter Skrevet 1. januar 2008 Joda, jeg har nettbank. Noen som har tips til slike sider? Og hva er egentlig banktransfer? På play-asia står det at banktransfer er for de som verken har kreditkort eller paypalkonto.
Zombie_007 Skrevet 1. januar 2008 Skrevet 1. januar 2008 (endret) Dvdhuset.no kan du få tilsendt med giro. Eller så kan du kjøpe via absoluttspill.no, men da må du overføre penger til dem før de sender spillet til deg. Mulig at banktransfer er at du overfører penger til dems konto. Endret 1. januar 2008 av Zombie_007
Skogslik Skrevet 5. januar 2008 Skrevet 5. januar 2008 Funker fint og handle på Absoluttspill vertfall for meg (er 17) der overfører eg bare pengene fra nettbank og dem sender spillene når dem har motat pengene Har handlet litt på Play-Asia og, da bruker eg Pay-pal
keeperno Skrevet 5. januar 2008 Skrevet 5. januar 2008 (endret) fungerer dette med Vista Electron også ? Kunne tenkt å handle inn noen spill så jeg får dem på release dato Endret 5. januar 2008 av keeperno
Rudde Skrevet 5. januar 2008 Skrevet 5. januar 2008 Bank overføring går vel fett ann å bruke?? Jeg er 14 og har handlet for over 20k med denne betalingsmetoden.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå