Gå til innhold

Samsung 226BW fra netshop. er det samsung panel i dem?


Zepticon

Anbefalte innlegg

Du kan skru av baksiden og se på selve panelet... skal være klistremerke på disse :)

det står ikke. Produserer de A og C panelene ennå? Hvis ikke, så står det november 2007 på mitt klistremerket

 

Jeg har c panel, og er svært fornæyd med denne skjermen. Skal sies at jeg er rimelig kresen, men har ikkje sett noen feil med c panelet.

Det har så kommet så stor sak av A C S panelene at jeg blir så veldig nysjerrig hva jeg selv har xD

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Ser ut som den har sine svakheter også, er det totalt random hva man får av den Samsung altså?

 

Selv så tror jeg at Samsung har greid å ta opp produksjonen selv igjen av panel, så hvis du får bestilt fra en butikk som ikke har gamle modeller liggende, så får du nok aller helst S-panel.

Men som det sies, og som Nizzen bekrefter, så er det en veldig god skjerm selv om du får med A eller C-panel.

Nå som prisene har falt såpass mye som de har på denne skjermen også så vil jeg mene du får mye skjerm for pengene. :)

 

Bestilte forresten selv fra Amentio, sent november/tidlig desember og fikk en skjerm med S-panel (fysiskt åpnet opp og bekreftet).

Lenke til kommentar
Hvordan kan man se hvilket man har (uten å åpne skjermen) ?

 

http://www.behardware.com/articles/667-1/s...he-verdict.html

 

Let, og du skal finne!

Står på første sida..

de har fjerna det på de nyere skjermene. Jeg har 226BW og finner ingen info om panelet mitt (mange andre finner det ikke også)

 

finner heller ikke på min skjerm ikke noe special function menu elns og d står kun 226BW på klistemerket på baksiden

min ble kjøpt hos MPX like før nyttår

Lenke til kommentar

Bestilte 226BW fra Netshop på søndag, fikk den idag; bekreftet C-panel...

 

Edit:

Bakpå skjermen: Made in Slovakia, November 2007

Under dekslet, på panelet: Chi Mei Optoelectronics, M220Z1 -L03 REV C1

 

Edit2:

Nå som Asus VW222U er på lager igjen så vurderer jeg å bestille den, for så å benytte angrerett på Samsungen.

Meninger?

Endret av shimba
Lenke til kommentar
http://www.apollodisplays.com/Products/TFT...um=LTM220M1-L01

 

With its fast response time of 5msec and a high resolution of 1680x1050 it is best suited for info-screen applications, industrial monitors and operating panels.

 

:dontgetit: Skal ikke denne skjermen ha 2ms?

 

Tror (merk: tror!) selve panelet har en responstid på 5ms, men noe teknologi i skjermen (pikselakselerator elns.) øker dette til 2ms, men teknologien funker kun på Samsung-panelet.

 

Det var vel noe av kritikken på skjermen at spesifikasjonene varierte så mye mellom panelene. En 226BW med S-panel var/er i praksis en helt annen skjerm enn 226BW med C-panel.

Lenke til kommentar

Bestilte Samsung 226BW fra Netshop for 5 dager siden - fikk den idag.

 

Merkelappen bak på skjermen røper ingenting om panel, siden bokstaven etter modellnummeret ikke er der (se beskrivelser fra linker i denne tråden). Det står at skjermen er Made in Romania, men kan ikke se noe annet som røper A, C eller S.

 

Skuffende....jeg ville gjerne visst paneltypen.

 

P.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...