Gå til innhold

Samsung 226BW fra netshop. er det samsung panel i dem?


Zepticon

Anbefalte innlegg

Enkelt spørsmål, bare lurte på om det var noen her som hadde kjøpt 226BW fra netshop som kunne fortelle om det var samsung eller jalla panel i dem? Driver å spekulerer på denne skjermen men blir så mye sress å kjøpe en og så returnere den om det ikke er samsungpanel. Var i kontakt med netshop og dem var ikke så villig til å sjekke dette for meg.

 

Eller om dere vet noen andre webshops som har et parti med samsung panel?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

det er faktisk stor forskjell på lcd paneler og hvordan de blir bygget.

linken under viser til de forskjellige typene. det er også stor forskjell på produksjons kvaliteten i LCD paneler. noen paneler er rett og slett bedre enn andre. disse blir merket forskjellig etter kvalitet. f.eks a,b,c.. osv hvor a er best og c er dårligst. (<-- kun et eksempel)

http://en.wikipedia.org/wiki/Thin_film_tra...crystal_display

Endret av Dewil
Lenke til kommentar

Nettopp, fordi S er produsert av Samsung.

A panelet har blåaktige gråtoner, og problemer med baklys.

Linken Dewil postet er veldig nyttig, lønner seg å lese nøye hvis du skal kjøpe denne skjermen. Viste seg at det kunne bli så godt som ingen forskjell etter oppdatering av instillingene på A panelet så du bommer ikke totalt hvis du ender opp med den, men er jo helt klart tryggest å kjøpe S panelet. Står mellom denne skjermen og Viewsonic VX2255wmb for meg, skal kjøpe fra Amentio. Noen som vet hvilket panel deres 226BW har?

Lenke til kommentar
Du kan skru av baksiden og se på selve panelet... skal være klistremerke på disse :)

det står ikke. Produserer de A og C panelene ennå? Hvis ikke, så står det november 2007 på mitt klistremerket

 

Jeg har c panel, og er svært fornæyd med denne skjermen. Skal sies at jeg er rimelig kresen, men har ikkje sett noen feil med c panelet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...