Gå til innhold

Bytte Spill på EB?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har spurt om dette før, men dårleg med svar så eg prøver igjen.

 

EB Games har ein kampanje på Xbox 360 til ein billig penge i bytte mot ein PS2-konsoll og fem spel. Spørsmålet mitt er om dei set kriterier til spela (forutan det som står på nettsidene, ingen EA-Sports frå 2001-2004) eller om dei tar imot alt, og at fem er nok, uansett om det er brand new eller fleire år gamle.

Lenke til kommentar
Har spurt om dette før, men dårleg med svar så eg prøver igjen.

 

EB Games har ein kampanje på Xbox 360 til ein billig penge i bytte mot ein PS2-konsoll og fem spel. Spørsmålet mitt er om dei set kriterier til spela (forutan det som står på nettsidene, ingen EA-Sports frå 2001-2004) eller om dei tar imot alt, og at fem er nok, uansett om det er brand new eller fleire år gamle.

 

Dette var vel litt off men jeg kan svare deg ;) Hvis du tar med din gammle PS2 (NB: SLIM ikke gammle) og 5 Bruklige spill fra 07 året (De godtar sikkert også litt gammlere) og to håndkontrollere så får du en X-box 360!

 

Men hvis du skal bytte slimmen din mot en PS3 må du legge til 1300 kr tror jeg! :hmm:

Endret av PlayStationMannen
Lenke til kommentar

Vil tro at de tar i mot alle ja, siden det ikke står noen fler restriksjoner en EA spillene.

Husker når det var åpningstilbud på et nytt EB som skulle åpne i nærheten her: Bytt in to 360 spill og få 700(!) i bytteverdi. Tok med med GRAW og pgr3 og fikk faen meg byttet det inn. Så tror ikke de setter noen andre krev en at de ikke skal ha EA sportsspill.

 

---

Byttet får du gjort ja, du tar med noen spill (tror de kun tar i mot konmsoll-spill) og får en sum som du kan velge åog vrake i butikken. Skal du ha penger får du 20% mindre av inbytteverdien

Lenke til kommentar

Slim? Står ingenting om slim på reklamen. Ei heller står det noko om krav til årstal på spelene, om dei ikkje tar kva som helst i innbytte er det ulovleg markedsføring.

 

Står ingenting om verdi på spelene på reklamen, det står PS2-konsoll + 5 spel = Xbox 360 til 1349 eller 699.

Endret av Zeph
Lenke til kommentar

de tar i mot alle spill inkl the getaway 1 som jeg fikk 5 kr for og det går med og bytte greiene også har du fler spill tok de vertfal på meg og tok med i bytte greiene de jeg fikk minst for... og samme hvem ps2 du har bare den ikke bryter garatien...samma om den er slim eller ps2 thik 1 kontrol holder og må ikke ha minne kort

Lenke til kommentar

Okey, eg har ein fungerande PS2, uåpna, ein handkontroll og fem spel. Kan eg ta med fleire spel og få redusert prisen meir? Skal eg først kvitte meg med konsollen har eg ikkje bruk for spela, nokre gjev eg til slekt, men ikkje alle. Har 13 stykk, 5+8, dei fleste 2-3 år gamle.

 

Har dei forresten Xbox 360 Elite? Har mest lyst på den, men det står kun Pro, Premium og Arcade på nettsidene.

Endret av Zeph
Lenke til kommentar
du får ikke byttet men du får en viss penge sum for spillet ditt så kan du kjøpe et nytt et for en lavere sum

 

Ok. Hvis jeg har Resitance (Husker ikke hvordan staves) Det 18 + Som følger med og PES 2008 Hvor mye for jeg Ca for de to ?? :)

 

Takker!

 

EBGames/GameStop tar imot brukte spill i innbytte ja.

Verdien på spillene du bytter inn varierer fra 5 kr til 400+ alt ettersom hvilket spill det er.

Prisen du får pr spill kommer helt an på hvilken konsoll spillet er til, hvor mye spillet koster nytt idag og hvordan lagerstatusen på dette spillet er. (ikke i den butikken du leverer men i Norge/Skandinavia)

 

Pes 08 og Resistance får du i overkant av 300 for da Resistance ikke er verdt noe særlig lengre. pes08 er verdt 260-280 ca.

 

I Xbox360 dealen er ALLE spill godkjent utenom de nevnte EA sport spillene. Både gammel og ny ps2 går.

Lenke til kommentar
du får ikke byttet men du får en viss penge sum for spillet ditt så kan du kjøpe et nytt et for en lavere sum

 

Ok. Hvis jeg har Resitance (Husker ikke hvordan staves) Det 18 + Som følger med og PES 2008 Hvor mye for jeg Ca for de to ?? :)

 

Takker!

 

EBGames/GameStop tar imot brukte spill i innbytte ja.

Verdien på spillene du bytter inn varierer fra 5 kr til 400+ alt ettersom hvilket spill det er.

Prisen du får pr spill kommer helt an på hvilken konsoll spillet er til, hvor mye spillet koster nytt idag og hvordan lagerstatusen på dette spillet er. (ikke i den butikken du leverer men i Norge/Skandinavia)

 

Pes 08 og Resistance får du i overkant av 300 for da Resistance ikke er verdt noe særlig lengre. pes08 er verdt 260-280 ca.

 

I Xbox360 dealen er ALLE spill godkjent utenom de nevnte EA sport spillene. Både gammel og ny ps2 går.

 

Der fikk vi denn! :thumbup: Takk :)

Lenke til kommentar

Jeg byttet inn Oblivion, Project Gotham Racing 3 og GRAW forleden dag, og fikk 175,- for alle spillene. Det er ikke all verdens en kan forvente seg av denne innbytteordningen. En bytter som oftest inn spill som er gamle og ikke vil ha lenger, og de er det mange andre som gjør. Dermed hoper det vel seg opp en del av disse spillene og verdien faller.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...