Gå til innhold

Skal du drikke i kveld?

Kakestykke

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har en flaske sjampis jeg skal kose meg med rundt 12-tiden, og etterpå så kjøres det på med Aass Bayer og martini og litt annet som folket som skal hit bringer med seg. =) Skal ikke drikke meg sanseløs, vil heller bare kose meg litt og ha det moro! Men det skal bli morsomt å spille Wii utover natta. =P

Gjest Bruker-95147
Skrevet
Hva og hvor mye? Selv holder jeg meg edru.

Hvorfor vil du da vite det?

:)

Skrevet

Bare jeg som skal drikke vann? :ermm:

Folk har allerede begynt og sende opp raketter.. irriterende, de skremmer jo livet av bikkja som atm sitter og skjelver på fanget mitt.

Skrevet

Her blir det drekking :yes:

Men ingen raketter :no:

Har brukt altfor mye penger på gaver, både til andre og til meg selv......mest meg selv

Kun det beste er godt nok :thumbup:

Skrevet

Jeg skal drikke meg i godt humør, men ikke drita full.

Skal på fest og har selv et par seksere Tuborg som jeg tar med. Ellers regner jeg med at det blir mye annet rart utover kvelden og natta også.

Masse kule folk, fyrverkeri, øl og sjampis gjør kvelden godly uansett. ;)

Skrevet (endret)
Jæva idioter som driver å sender opp raketter nå! http://klokka.no/ ffs

Er mange som sender opp raketter rundt 8 da siden de har små barn som også vil være med på moroa

Pøh. Jeg har vært oppe til 2 hver nyttårsaften siden jeg var en neve stor. Dagens barn er noen forbanna pingler.

edit: Leif var innom

Endret av Metalheart
Skrevet

Jeg hadde store planer om å dra på byen med en stor vennegjeng egentlig.

Jeg er alene i huset helt til utpå kvelden første nyttårsdag så tenkte jeg skulle kjøpe inn en del øl og ha ett par kompiser sittende å kose oss her før vi dro på byen.

Alt var perfekt planlagt helt til jeg sover forbi ølsalget, og fyrverkerisalget, så da gidder jeg faen ikke dra på byen heller.

Blir sittende her inne og sture ut av vinduene på alt fyrverkeriet kl 12...

Faen!

Skrevet
Ingen drikking, skal ut og være med noen venner og kose meg. Edru. Men hvis sjansen byr seg, vet jeg ikke helt hva som skjer.

Husk hva jeg og Karsten har laert deg - du sjekker, sjarmerer og presterer best etter 2-3 ol. Drikker du mer enn dette sa taper du bare pa det.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...