Gå til innhold

Warcraft-Quiz! Hva kan du?


Anbefalte innlegg

Medivh var vel egentlig aldri ond, når det var sargeras som påvirket han til å gjøre det, men for å svare på spørsmålet ditt: Jeg tror ikke det, tror fortsatt han var upåvirket av sargeras da, fordi dette var i forkant av kampen ved Mount Hyjal, og han advarte både thrall, og Malfurios Stormrage(Jaina Proudmoore dro visst siden den godeste Kong terenas ikke ville forlate sitt folk eller noe sånt :)

 

Edit: Med nærmere ettertanke avfeide Kong terenas han som en galning, men Arthas ikke ville dra pga folket, eller noe lignende.

Endret av Hans-O
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Archimonde, Velen og Kil'Jaeden var gode i begynnelsen, for 25'000 år siden. De var ledere av hjemplaneten til Draenei (eredar), Argus. De ble tilbudt absolutt makt av Sargeras, og Kil'Jaeden og Archimonde tok imot. Velen tok med seg sine tilhengere og rømte til Draenor. De ble da draenei senere.

 

EDIT: Dreadlords :) The Nathrezim.

Endret av Arinomi
Lenke til kommentar
Archimonde, Velen og Kil'Jaeden var gode i begynnelsen, for 25'000 år siden. De var ledere av hjemplaneten til Draenei (eredar), Argus. De ble tilbudt absolutt makt av Sargeras, og Kil'Jaeden og Archimonde tok imot. Velen tok med seg sine tilhengere og rømte til Draenor. De ble da draenei senere.

 

Har lest et eller anna sted at han var en av de mørkeste(darkest) eredar, synes ikke det hørtes så positivt ut? kanskje jeg som mistolker engelske tekster da min engelsk kunnskap ikke er den høyeste :lol:

Lenke til kommentar

Draenei er eredar :) Du kan sammenligne undeads med scourge, og få omtrent samme resultat. Eredar ble demoner kun fordi Sargeras likte deres gode håndtering av magi, og tilbød Velen, Archimonde og Kil'Jaeden evig liv og makt.

 

Archimonde er Man'ari Eredar, korrupte og demonifiserte Eredar. Ordet 'Man'ari' betyr forvrengt, fullstendig unaturlig og korrupt.

Endret av Arinomi
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...