Gå til innhold

Warcraft-Quiz! Hva kan du?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

en gang i 1994 :> har orignal cd'ene hjemme i hylla :p uåpnet

 

Edit: Neste spørsmål: Hvor mange Ancients finnes det, og hva heter de (bjørnene regnes som 1, siden de er brødre)

 

Alliance demi-gods(tre lignende sages) regnes ikke med, og ancients uten navn (fox, wolverine etc.) regnes ikke med

Endret av Zycho
Lenke til kommentar
en gang i 1994 :> har orignal cd'ene hjemme i hylla :p uåpnet

 

Edit: Neste spørsmål: Hvor mange Ancients finnes det, og hva heter de (bjørnene regnes som 1, siden de er brødre)

 

Alliance demi-gods(tre lignende sages) regnes ikke med, og ancients uten navn (fox, wolverine etc.) regnes ikke med

 

 

bump

Lenke til kommentar
en gang i 1994 :> har orignal cd'ene hjemme i hylla :p uåpnet

 

Edit: Neste spørsmål: Hvor mange Ancients finnes det, og hva heter de (bjørnene regnes som 1, siden de er brødre)

 

Alliance demi-gods(tre lignende sages) regnes ikke med, og ancients uten navn (fox, wolverine etc.) regnes ikke med

 

 

bump

 

 

Ikke bump tråder.

Lenke til kommentar
er ikke helt enig, jeg kunne svart på det spørsmålet uten google / wowwiki, jeg regner med at det er flere enn meg som synes warcraft loren er interresant? :( men, skipp spørsmålet og finn på noe annet da.

 

 

F.eks. hvem var Malorne?

 

 

Meste av loren er fra warcraft 1-3 og bøkerne. Dette er et Wow forum, ikke Warcaft. Selv har jeg en del peiling på loren, men jeg går ikke rundt å husker lange navn på griser (agabaggalagga) og lignende. Det samme gjelder den forvokste geita Malorne.

Lenke til kommentar

jotakk for det. jeg kan kanskje stille spørsmål som heller er relatert til wow, men på første posten står det at jeg har lov til å stille spørsmål som er relatert til Lore, men ja holdbrillan, det er kanskje riktig at spørsmålet mitt var veldig komplisert og hadde vært vanskelig uten wowwiki / google. men uansett.. set det fra den lyse siden, Malorne var en forvokst geit som fikk grisebank av archimonde det var riktig. så du kan få æren av å ta neste spørsmål :>

Lenke til kommentar
Jepp, dette er ikke kun WoW-quiz, dette er Warcraft-quiz :)

 

Nei. Jeg bestemmer

 

Spm: 153 - 256 Damage Speed 3.80

(53.8 damage per second)

Oppfør deg, plix?

Du har kanskje hatt en hard ungdomstid, levd noen år på gata, men ikke la det gå ut over oss. Ok?

Endret av Skumtroll
Lenke til kommentar
Jepp, dette er ikke kun WoW-quiz, dette er Warcraft-quiz :)

 

Nei. Jeg bestemmer

 

Spm: 153 - 256 Damage Speed 3.80

(53.8 damage per second)

Oppfør deg, plix?

Du har kanskje hatt en hard ungdomstid, levd noen år på gata, men ikke la det gå ut over oss. Ok?

 

Bare svar på spørsmålet du søten :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...