Gå til innhold

Gjett alderen på brukeren over deg![v1.3.3.7 - Tråden er dødsdømt]


edge

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har innbilt meg at Zeromac er veldig ung. Tipper 13 år, men det er kun fordi jeg innbiller meg du er ung. Du kunne sikkert vært 17-18 år, men siden jeg har fått for meg at du er ung gjetter jeg du er ung. :p

 

Til Håks for de som ikke forstod det.

Endret av KristofferB
Lenke til kommentar

Znoken: Vet veldig lite om deg, men ut i fra dine siste innlegg tipper jeg ca. 17 år.

 

Sindre Aleksande...: Vet heller ikke noe særlig om deg, har ikke lest så alt for mange av dine innlegg. Når jeg ser dine aller siste innlegg tipper jeg også 17 år.

 

Cri: Wow, enda en jeg ikke har sett så mye til, tross at du har noen innlegg bak deg, og at du har vært medlem en stund. Har (også) sjekket dine siste innlegg, og konkludert med at du er 17 år.

 

Ikke vill gjetting, har faktisk sjekket de siste innleggene til de siste brukerne. :p

Lenke til kommentar
Znoken: Vet veldig lite om deg, men ut i fra dine siste innlegg tipper jeg ca. 17 år.

 

Sindre Aleksande...: Vet heller ikke noe særlig om deg, har ikke lest så alt for mange av dine innlegg. Når jeg ser dine aller siste innlegg tipper jeg også 17 år.

 

Cri: Wow, enda en jeg ikke har sett så mye til, tross at du har noen innlegg bak deg, og at du har vært medlem en stund. Har (også) sjekket dine siste innlegg, og konkludert med at du er 17 år.

 

Ikke vill gjetting, har faktisk sjekket de siste innleggene til de siste brukerne. :p

 

 

Takker...Går og legger meg med hodet hevet ikveld....Mulig jeg er som er 17 åring i hue men der stopper det nok dessverre......Når jeg blir forbannet så blir jeg kanskje litt usakelig i noen innlegg da...hehe...

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...