Gå til innhold

Gjett alderen på brukeren over deg![v1.3.3.7 - Tråden er dødsdømt]

edge

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Siden WheelMan snakker om voksenhumor, så vil jeg tro han ikke er voksen, og muligens da 15.

Edit: glemte å nevne at over 3000 innlegg og medlemskap her på under et år, tyder på at dette er en person som sitter mye med pc, noe som får meg til å tro at det er en ung person som sitter mye inne med pc.

Endret av sorine
Skrevet
Seriøst?

Er ikke denne en virkelig telletråd?

Vel :)

Hvis dere klarer å finne ut hvor gammel jeg er så får tråden lov til å leve til årsskiftet.

Du er Jarmo og eldes ikke.

Hehe:)

Rett svar og det med en gang, tråden får overleve til den første dagen etter årsskiftet.

BUMP! :)

Skrevet

Hehe:)

Rett svar og det med en gang, tråden får overleve til den første dagen etter årsskiftet.

BUMP! :)

Oppdatert topic.

Skrevet

Denne tråden er litt sånn "Jeg vil ha flere poster"-tråd ;D

Har ikke noe imot det, men blir litt uetisk.. Eller hva man skal kalle det.

Jeg gjetter på at Jarmo er 23, han har gledespiller i avatren. Litt sånn 20-25-års-humor i

mine øyne :>

Skrevet (endret)
Man får ikke høyere postcount av å poste i OT-baren :p

Men tror Gautegutten er 15-16

Ah, gjør man ikke?

Hehe, da skjønner jeg at tråden får leve!

Har gjettet på deg før, så jeg står over.

Endret av Gautegutten
Skrevet

Zevs ligger rundt 20 år tror jeg. Fyren virker som han har peiling på ting, samt at han er registrert forholdsvis tidlig. I tillegg er det få 14-izzer som tør å ha noe så "vulgært" i avataren :wee:

Skrevet

Valkyria

Du har bilde av en eller annen rocker, har ikke peiling hvem det er. Bildet ser litt old school ut, og siden du bruker fjortis som en negativ ting i posten over deg, er du vel litt eldre, tipper rundt 20-21 jeg.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...