Gå til innhold

Rett til pc fra dv-kamera?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Dette skal vel gå med et hvilket som helst videoredigeringsprogram? Jeg har forsøkt med Magix, som jeg bruker, og det går greit. Likedan med Win Movie Maker. Jeg tar ut kassetten i mitt kamera (Canon MVX3i), stiller på opptak (pause), og bruker Innspilling (Capture) på vanlig måte. Hvis kassetten står i kamera, vil det automatisk slå seg av etter få minutter.

Lenke til kommentar
Dette skal vel gå med et hvilket som helst videoredigeringsprogram? Jeg har forsøkt med Magix, som jeg bruker, og det går greit. Likedan med Win Movie Maker. Jeg tar ut kassetten i mitt kamera (Canon MVX3i), stiller på opptak (pause), og bruker Innspilling (Capture) på vanlig måte. Hvis kassetten står i kamera, vil det automatisk slå seg av etter få minutter.

 

 

Hvis dette funker så er det ingen vits å betale rundt 9 lapper for OnLocation. Skal sjekke ut snarest...

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...