Gå til innhold

Last ned Spy Sweeper gratis


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Som tidligere nevnt kan du selv velge å ikke kjøre programmet i bakgrunnen, men programmet bruker faktisk kun rundt 4 MB når det kjøres i bakgrunnen.

Hos meg er SpySweeper.exe på ca 4Mb, men det er to andre prosesser som også bruker minne:

SpySweeperUI.exe og ssu.exe

Tilsammen bruker disse 10-14mb hos meg.

Windows Defender brukte over det dobbelte... :ermm:

 

EDIT:Skriveleif... :blush:

Endret av X-Fiesta
Lenke til kommentar
Hardware.no er jo rimelig strenge på alt som er i nærheten av å være warez, ting som er ulovlig å laste ned osv. Dette er vel ikke direkte ulovlig akkurat, men syntes det er rart at de reklamerer med det på forsiden når det presiseres fra Computeractive magazine at dette ikke skal spres rundt.

Enig, dette er særdeles uprofesjonelt gjort.

Lenke til kommentar

Hos meg har den ikke funnet noe til nå, den driver på fremdeles da. Bruker kunn Norton til vanlig og har ingen problemer med den. Bortsett fra at den tar en del ressurser da.

 

SpySweeper: Den bruker omtrent 30 MB av minnet mitt, og det syntest jeg var litt mye. Da er alle funksjonene aktive. Vanlig bruk så tar den 23 MB, Real Time Protecion og kjøre i bakgrunnen det da.

Endret av LockBreaker
Lenke til kommentar
EDIT: Pass på at dere ikke installerer ASK toolbaren som følger med programmet.

Hmm, jeg har ikke fått noe spørsmål om, eller sett noe til ASK toolbar. Har installert på to maskiner, og lastet ned via linken i artikkelen.

Det eneste jeg kan velge til eller fra er de vanlige snarveiene, samt en intergrering i Windows Explorer, slik at man kan sjekke enkeltfiler/mapper ved høyreklikk.

Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082

Mulig de har fjernet den i den siste versjonen da. For i forrige måned kom det en rapport om at SpySweeper inneholder ASK toolbar. :) Da er det ikke noe å bekymre seg over da.

Endret av medlem-105082
Lenke til kommentar

Kanskje de tok til fornuft etter rapporten ÜberNinja.

Uansett bra du nevnte det. De fleste her er vel såpass interessert at de ikke takker ja til alle standardvalg ved installasjon av div programmer, men er ganske artig å se hos enkelte jeg hjelper med dataproblemer, der innhold på nettsider starter litt under midten av skjermen, under både fire og fem "toolbars"... :no:

Lenke til kommentar

Ikke noe problem å laste ned her i alle fall.

 

@LockBreaker, vi får ikke oppdateringer av selve programmet, men definisjonsfiler blir oppdatert.

For denne versjonen vi laster ned gratis følger det ikke "World- class support", produktoppdateringer, og heller ikke antivirus delen av programmet. Ellers skal det virke som normalt i et år.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...