Gå til innhold

(J)RPG spill til 360?


Hei8787

Anbefalte innlegg

Er stor fan av (J)RPG sjangeren. Men har ikke satt meg så godt i 360 spillene. dessverre. Fikk Eternal Sonata i julegave, og har Blue Dragon fra før av. Noen som vet om noen lignende spill? har tenkt litt på enchanted arms. Kan få det til 230b kr. Verdt det?

 

Noen flere spill jeg burde sjekke ut? Eventuelt spill som kommer i 2008?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Er stor fan av (J)RPG sjangeren. Men har ikke satt meg så godt i 360 spillene. dessverre. Fikk Eternal Sonata i julegave, og har Blue Dragon fra før av. Noen som vet om noen lignende spill? har tenkt litt på enchanted arms. Kan få det til 230b kr. Verdt det?

 

Noen flere spill jeg burde sjekke ut? Eventuelt spill som kommer i 2008?

Lost Odyssey er neste store japanske rollespillet fra Mistwalker altså utviklerne av Blue Dragon. Det ser veldig bra ut og det kommer i Februar 2008

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t9DveYkZ
Ah februar det kommer. har leita etter når det kommer.

3 stor spill i februar da, dyr start på året :p

Hvilke tre storspill er det som kommer i februar? Lost Odyssey, Devil May Cry 4 og...?
Lenke til kommentar

Hva med Oblivion? er det bra? Noen som kan fortelle litt om det eller noe? ;P

Burde jeg eventuelt kjøpe bare Oblivion for litt over 200 kr, eller burde jeg kjøpe game of the year edition for å få to andre oblivion spill? noen som har game of the year edition?

 

Åssen er Mass Effect da? Visste ikke at det var rollespill

Lenke til kommentar

oblivion er bra

 

nevnte jo det over....vis du vill ta deg god tid med det vill jeg harr game of the yer editon siden da får du mer ut av det... men er du litt i tvil om du skal kjøpe det holder det med oblivion liksom...men ellers har det konge story stor frihet og ganske pen grafikk.....anbefaler på det største :)

 

 

edit: mass Effect kan jeg ikke si noe om siden ikke prøvd

Endret av TRibal89
Lenke til kommentar
Enchanted Arms er et helt greit spill. Litt irriterende dialoger og litt mye levelling, men det kommer du nok over.

Liker man ikke dialoger og leveling, så bør man ikke spille rollespill. I alle fall ikke JRPGs.

sant nok, men hvis du har spilt enchanted arms og gått igjennom det, skjønner du hva jeg mener med at levellinga er spesielt irriterende i dette spillet. dialogene er bare dårlig gjennomført.. bortsett fra det, et bra spill..

 

Selv likte jeg slossinga her. Den banket slossinga i FF XII, som ødela det spillet for meg. Turnbased FTW :)

Endret av RRhoads
Lenke til kommentar
Hva med Oblivion? er det bra? Noen som kan fortelle litt om det eller noe? ;P

Burde jeg eventuelt kjøpe bare Oblivion for litt over 200 kr, eller burde jeg kjøpe game of the year edition for å få to andre oblivion spill? noen som har game of the year edition?

 

Åssen er Mass Effect da? Visste ikke at det var rollespill

 

 

Har oblivion game of the year edition, har kanskje gjort halvparten av det man kan gjøre i quests og spilt ca 40 timer, så er mye bang for your bucks!:)

det ser veldig nydelig ut også, selv om det drar litt på åra og har en ganske rå story etter min mening..

 

Mass effect er også utrolig, med herlige dialoger og gode kamper:)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...