Gå til innhold

Erepublik - Politisk verdenssimulator (Ingen tigging om invite i tråden! - LES 1. INNLEGG)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Må bare legge til at et trofast diskusjon.no medlem har blitt president igjen; meg :)

På tross av et eNorge er i en utrolig farlig situasjon, med Russland i nord, Ungarn i sør og Storbritannia i vest - alle fiender, har vi fremdeles håpet :)

Om man vil joine spillet, er det ikke værre enn å gå inn på siden og registrere seg.

Endret av Evleos
Gjest bruker-45896
Skrevet

Det er fordi vi ikke skal ha noen grense til Russland, slik vi unngår invasjon.

Skrevet
Det er fordi vi ikke skal ha noen grense til Russland, slik vi unngår invasjon.

Hva skjer vis vi gjør et vellyket opprør? : o

Er russland så sinsynk i det spillet(og)?

Trudde norge hadde så god kontakt .. :p

• 2 måneder senere...
Skrevet

Vi vekker liv i Norge igjen! Endelig er vi fri fra trusler! Nå må vi fokusere på å bygge opp et solid land, så vi kan stå imot fremtidige truselr. For det er bare et spørsmål om tid før de kommer.

• 9 måneder senere...
Skrevet

tenkte å starte jeg men det ser visst ut som det er bugga, kommer meg ikke til job market eller noen ting, når trykker på dem så kommer jeg bare tilbake til hovedsiden igjen :(

Skrevet

enig, aldri sett maken til dritt spill, det fungerer jo ikke i det hele tatt. Prøvde det igår men ga opp så jeg tenkte jeg skulle gi det en ny sjanse idag men alltid kommer det opp

Oops, something went wrong.

The server is apparently unavailable for the moment. We're doing everything we can to correct the problem. Please try again later.

Skrevet

Spillet har akkurat fått en stor oppdatering. V1 kom i fjor, nå kom akkurat V2. Derfor er det masse bugs den første uken eller to. Desverre.

Dessuten er det kaos i eNorge nå, siden vi ble politisk kuppet. :/

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...