Gå til innhold

Xbox spill på billigsalg - under 300 kroner (NB!: Ingen requests i tråden!)


zilixiz

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Endel forskjellige spill til 99 kroner på Expert Ski.

 

Blant annet Bioshock, Colin McRae Dirt, Dead Rising, Assasins Creed, Simpsons The Game, Euro 2008, Fifa 2007, Need For Speed Prostreet og Viva Pinata. Er også noen Xbox Originals der, men husker ikke titlene. Er begrenset med hvert spill, så anbefaler å ta turen raskest mulig.

Lenke til kommentar
Endel forskjellige spill til 99 kroner på Expert Ski.

 

Blant annet Bioshock, Colin McRae Dirt, Dead Rising, Assasins Creed, Simpsons The Game, Euro 2008, Fifa 2007, Need For Speed Prostreet og Viva Pinata. Er også noen Xbox Originals der, men husker ikke titlene. Er begrenset med hvert spill, så anbefaler å ta turen raskest mulig.

Det var en som sa det tidligere, men han skrev mye færre spill enn deg. Jeg sendte søsteren min som skulle til Ski uansett for å kjøpe Assasin's Creed, men jeg ville sendt med 100 kroner til hvis jeg hadde visst de hadde Bioshock ... Skal sjekke om noen i familien skal til Ski de nærmeste dagene. :p

 

Takk for tipset.

Lenke til kommentar

Skummet bare gjennom sidene så må nok ha gått glipp av den posten ;)

Men takk.

 

Hmm, ser ikke ut som jeg finner Kjøp Nå-knappen på den linken, finner heller ikke spillet når jeg søker etter det på komplett sine sider. Så da hjalp jo den linken fint lite.

Endret av Punky
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711
Skummet bare gjennom sidene så må nok ha gått glipp av den posten ;)

Men takk.

 

Hmm, ser ikke ut som jeg finner Kjøp Nå-knappen på den linken, finner heller ikke spillet når jeg søker etter det på komplett sine sider. Så da hjalp jo den linken fint lite.

 

Enten må du skaffe deg briller, eller så er det ikke flere igjen/ ikke no tilbud lenger.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...