Gå til innhold

Bildekritikk: Hvordan legge inn bilder


tomsi42

Anbefalte innlegg

  • 2 måneder senere...
Videoannonse
Annonse

Men,,,, hvordan linker man til tidligere innlagte bilder her. Er det mulig?

 

(Jeg la ut et bilde i BK av en rev, der jeg hadde tatt et utsnitt av det opprinnelige bildet. Det opprinnelige bildet har jeg postet tidligere i en annen tråd og ønsket samtidig å legge det ut i BK tråden uten å laste det opp på nytt, men fikk det ikke til.)

Lenke til kommentar
Men,,,, hvordan linker man til tidligere innlagte bilder her. Er det mulig?

 

(Jeg la ut et bilde i BK av en rev, der jeg hadde tatt et utsnitt av det opprinnelige bildet. Det opprinnelige bildet har jeg postet tidligere i en annen tråd og ønsket samtidig å legge det ut i BK tråden uten å laste det opp på nytt, men fikk det ikke til.)

Det er desverre ikke mulig. Og det er dumt for det er situasjoner hvor det er nyttig.

 

Tom

Lenke til kommentar

Det er jeg enig i. Jeg har også forsøkt å linke til eldre bilder som har relevans for den nye tråden, uten at jeg ønsker nye kommentarer til det bildet. Men når man linker til bildet får man en gif, og det er kanskje det som gjør at det skjærer seg.

 

Jeg forstår forøvrig ikke at noen synes det er tungvint å legge bilder inn i tråden istedenfor å linke. Det er feil å forvente at folk skal bry seg om dine bilder hvis man ikke gidder å gjøre et par ekstra klikk for å gjøre det på riktig måte. Man bør finne seg i å gjøre det på den måten som er lagt opp til når alle andre gjør det. Som oftest er det på grunn av uvitenhet/mangel på kjennskap til reglene som er årsaken, men vi har også opplevd at det kan være en mangel på respekt for den prosessen som har ført til de reglene. Det var tross alt et stort flertall som syntes at de reglene er viktige. Og derfor gledet det meg å se en post bli stengt på grunn av det for noen dager siden. Og det var ikke av k-ryeng heller. Moderatorene har endelig begynt å ta BK på alvor med de spesielle reglene som gjelder for BK. K-ryeng har selvfølgelig litt av æren for det, men i praksis fortjener hele moderatorkorpset honnør for å ha tatt til seg de behovene BK har. Det er deilig å ikke måtte være hobby-moderator, i og med at det er så lite pop. Noe jeg ikke skjønner hvorfor skulle være så ille. Det bygger på en barnslig "du er ikke pappaen min"-holdning. Og denslags barnslige holdninger synes jeg er unødvendige. Har man handlet slik at en reaksjon er påkrevd har det vel ingen betydning hvem som gjør deg oppmerksom på det. Det har hendt meg også uten at jeg har følt meg støtt av det, eller følt meg tråkket på av en på samme nivå. Barnslig er jeg, men ikke så umoden at jeg mener at folk skal holde kjeft hvis de ikke er sjølveste sjæfen.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...