Gå til innhold

Salg på PlayStation 3-spill


OscarWoHA

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Og det er ingen haker ved å kjøpe fra denne butikken? Alt er jo mye billigere enn det man får her i butikkene, så om jeg kjøper f.eks. en Blu-Ray DVD remote så fungerer denne like bra som en europeisk en?

 

Hvordan er det med spill da? Om jeg kjøper spill med online muligheter, vil jeg kun være i stand til å spille mot spillere fra USA da eller?

 

Eller er det rett og slett ingen ulemper ved dette? :p

Lenke til kommentar

Er ikke antageligvis moms. De sender 99% sikkert med lavere verdi om du spør om det. Det og sende varen med lavere verdi er ikke noe fenomen VGP faent opp. Er muligens litt sikrere og kjøpe fra VGP siden du er 100% sikker på at de gjør det, Men de aller fleste andre gjør det også. Og mange er billigere enn VGP.

Lenke til kommentar

Noen som har erfaring med movietyme da? Virker som veldig gode priser, dersom de skriver ned verdien på pakkene...

 

Dette står på Q&A-siden deres:

"Q: Are shipments Liable To Import Tax & Duty?

 

A: Yes as a rule all items over £18 in value are liable for Customs Tax & Duty.

Customers of this site are responsible for paying local countries import taxes / duty and are none refundable by us."

 

Skjønner forsåvidt at det kanskje ikke hadde vært noe de hadde skrevet i klartekst på siden deres uansett men... Sendte hvertfall en mail og spurte om de kunne skrive ned verdiene på pakkene

Endret av Knut Marius
Lenke til kommentar

Uncharted finnes ikke på tilbud noen steder enda ser jeg. Platekompaniet online selges det til 499,-. Butikken selger det til 549,- eller hva det var. Synes PS3-spill er litt i overkant dyrt ja. Har lissom alltid vært 500,- for spill, bortsett fra spill som er sinnsykt etterspurt. Som FF7, 8 og 9. Kjøpte alle disse til 600,- husker jeg. Er Uncharted etterspurt mon tro?

Lenke til kommentar
Noen som har erfaring med movietyme da? Virker som veldig gode priser, dersom de skriver ned verdien på pakkene...

 

Dette står på Q&A-siden deres:

"Q: Are shipments Liable To Import Tax & Duty?

 

A: Yes as a rule all items over £18 in value are liable for Customs Tax & Duty.

Customers of this site are responsible for paying local countries import taxes / duty and are none refundable by us."

 

Skjønner forsåvidt at det kanskje ikke hadde vært noe de hadde skrevet i klartekst på siden deres uansett men... Sendte hvertfall en mail og spurte om de kunne skrive ned verdiene på pakkene

Jeg sendte mail tidligere og da svarte de at det ikke var noe problem.

Lenke til kommentar

En gave kan koste inntil 1000 NOK, men ville nok heller utelatt gift latt det stå mindre beløp om man først skal snylte på samfunnet.

 

Når tollere ser "gift" på en pakke med en butikk som avsender, vil de ved en stikkprøve finne ordrepapirene i pakken. Det vil de forsåvidt gjøre med vanlig lurebeløp, men de slipper nok lettere unna stikkprøver i første omgang.

Lenke til kommentar
En gave kan koste inntil 1000 NOK, men ville nok heller utelatt gift latt det stå mindre beløp om man først skal snylte på samfunnet.

 

Når tollere ser "gift" på en pakke med en butikk som avsender, vil de ved en stikkprøve finne ordrepapirene i pakken. Det vil de forsåvidt gjøre med vanlig lurebeløp, men de slipper nok lettere unna stikkprøver i første omgang.

 

Man er faktisk pliktig til å tolle av gaver som er sendt direkte fra bedrifter uansett, så du blir mest sannsynlig stoppa. Det sikreste er å skrive verdien på pakken lavere enn 200 kr

Endret av Knut Marius
Lenke til kommentar
Uncharted finnes ikke på tilbud noen steder enda ser jeg. Platekompaniet online selges det til 499,-. Butikken selger det til 549,- eller hva det var. Synes PS3-spill er litt i overkant dyrt ja. Har lissom alltid vært 500,- for spill, bortsett fra spill som er sinnsykt etterspurt. Som FF7, 8 og 9. Kjøpte alle disse til 600,- husker jeg. Er Uncharted etterspurt mon tro?

 

Litt dyrt ja, men har du muligheten til å bestille fra VGP f.eks blir det fort billigere. La selv inn bestilling på Uncharted tidligere i dag, og med frakt blir det noe over 350,- nok :thumbup: Så gjenstår det bare å få en PS3 i hus :D

Endret av Tomtruck
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...