Quattro7 Skrevet 25. desember 2007 Skrevet 25. desember 2007 HEi! Er det mulig å slå av flere submitknapper samtidig? Hvis NR1 trykkes: 1 og 2 deaktiveres Hvis NR2 trykkes: 1 og 2 deaktiveres Har det sånn nå, men det deaktiverer kun den aktuelle knappen: onclick='submit(); this.disabled=true;return true;'
LostOblivion Skrevet 27. desember 2007 Skrevet 27. desember 2007 (endret) <input name="cola" id="cola" type="button" value="Cola." onclick="submit(); deaktiver('solo', 'fanta');" /> <input name="solo" id="solo" type="button" value="Solo." onclick="submit(); deaktiver('cola', 'fanta');" /> <input name="fanta" id="fanta" type="button" value"Fanta." onclick="submit(); deaktiver('cola', 'solo');" /> function deaktiver() { for (var i = 0; i < arguments.length; i++) document.getElementById(arguments[i]).disabled = true; } Endret 27. desember 2007 av LostOblivion
magicgunnar Skrevet 2. januar 2008 Skrevet 2. januar 2008 (endret) Virker nok ikke det nei Er det fordi han har glemt et = i den femte linjen, rett foran "Fanta"? Det hadde vært lettere å si hva som var feil om du gav oss en link til siden der du tester ut dette, poster koden din eller feilmeldingen du får. Edit: Eller kanskje du må ta imot "arguments" i funksjonen slik: function deaktiver(arguments) (det skal ikke være nødvendig) Endret 2. januar 2008 av magicgunnar
Quattro7 Skrevet 2. januar 2008 Forfatter Skrevet 2. januar 2008 Jeg har selvfølgelig satt inn "=". Jeg har lokalt, og det er ingen feilmeldinger.
magicgunnar Skrevet 2. januar 2008 Skrevet 2. januar 2008 Jeg har selvfølgelig satt inn "=".Jeg har lokalt, og det er ingen feilmeldinger. Bruker du verktøy som i utgangspunktet ville gitt deg detaljerte feilmeldinger, slik som feilmeldingskonsollen i Opera, firebug e.l. extension i Firefox, eller "enable debugging" i IE?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå