Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

hva kan gjøres?


prada8

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

ok, får redigere posten min, slik at det ikke mistorståes igjen.

 

en grunn til at du ikke føler noe kan være pga typen din ikke har stor nok penis, er inviduelt hvilken størrelse kvinner foretrekker.

kan også være at dine lukkemuskler i kjeden er litt "løse"/slappe, og dermed trengs det er større penis for å få samme friksjon som ved en "normal" person.

dette er heldigvis noe som kan trenes opp.

 

håper jeg gjorde meg mer forstått nå :)

Endret av Sangesland
Lenke til kommentar

Uten å kunne løse problemet til trådstarter (ja jeg er for full til å svare på sånn nå) så kan dere ikke PLEASE prøve å holde dere seriøse i slike diskusjoner?

 

Seksualitet er noe av det mest sårbare sidene ved et menneske. Når dere er så useriøse så viser dere en total mangel på respekt for medmennesker...

 

Lars ut...

Lenke til kommentar

Prada8, dere trenger tid til å finne ut av dette. Mirann sier noe vesentlig - at ikke alle passer sammen seksuelt. Kanskje er det slik mellom deg og han også. Dere kan jo oppsøke en sexolog for å få noen kvalifiserte meninger og tips. Mitt legmannstips er at du tar deg tid til å utvikle din egen seksualitet, utforske forskjellige sider ved sex, eksperimentere med sexleker, osv. Gjerne sammen med ham, der det passer/er naturlig. Når du er uerfaren er det mye ugjort på dette området.

Lenke til kommentar

For å få noe særlig nytelse ut av sex er det veldig viktig at man klarer å slippe seg selv løs. Prøve å gi slipp på alt av logisk, ressonerende tankegang og bare føle. Dette kan i enkelte tilfeller være svært vanskelig, og frustrerende. Ofte blir det en ond sirkel.

Man må også prøve å legge vekk alle fordommer om hvordan ting bør og skal være. Har du en fantasi om et eller annet, prøv det ut! Det er også viktig at man vet selv hva man liker (og ikke liker). Hvis man ikke vet selv hva man liker, hvordan skal da partneren kunne vite det?

 

Dette ble kanskje et litt lite konkret svar, men var ihvertfall mine tanker om hva som skal til for at man skal kunne nyte sex.

Lenke til kommentar
jeg har hatt fingrene inni meg og prøvd forskjellige ting, men det syns jeg ikke er godt, derfor tviler jeg på at det blir bedre med leketøy. jeg tenner på han seksuelt, og det å slå opp for å få erfaring eller finne en jeg "funker seksuelt med" kommer ikke på tale.

Jeg ser at du velger å svare på mitt innlegg indirekte her, og normalt ville jeg da ikke svart på det, men jeg må allikevel rette opp noen misforståelser.

 

For det første er ikke sexleker det samme som leketøy. Det kan selvsagt bety leketøy også, men det var ikke det jeg tenkte på. Sexleker er rett og slett at man har det gøy og finner på ting som fører til sex. Sexleker kan foregå i forspillet og/eller under selve akten. Hele poenget er å le og slappe av, slik at alvor og evt. prestasjonsangst blir mindre. Sex skal være gøy. Dessuten opplever mange at de kommer nærmere hverandre når de kjenner partnerens innerste drømmer og fantasier, og det kan være både spennende og opphissende. Det er viktig at begge er innstilt på å leke og aksepterer at det er viktig for fornyelsen.

 

For det andre må du ikke slå opp med din nåværende partner for å prøve noe nytt eller eksperimentere. Mange ting kan du gjøre uten partneren din, d.v.s. på/med egenhånd, og mye mer kan du gjøre sammen med ham. Bruk fantasien og sett idéene ut i livet. Hele poenget er at begge må ta initiativ til forandringer. Du selv er nærmest til å vite hva som tenner deg, og hvilke fantasier du har. Konkrete tips fra andre vil sjelden funke i denne situasjonen, fordi andre kan ikke vite hva du liker og tenner på. Og hvis du fortalte det, ville tips vært unødvendig fordi du allerede hadde tenkt på det. Så fantasi er viktig.

 

Det er dette som bl.a. menes med å utforske egen seksualitet.

 

Dersom dere etter å ha prøvd alt (det kan ta lang tid) fremdeles ikke fungerer seksuelt sammen, og sex er viktig for forholdet, må du kanskje innse til slutt at det ikke vil fungere med ham i det hele tatt. Men det er jo ikke alle forhold som slutter å fungere selv om sexen er dårlig.

Endret av Prognatus
Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...