Gå til innhold

Se hvordan kåpa di blir laget


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Mennesker gjør jo det samme mot hverandre hvis ikke verre ting hver eneste dag. Gidder søren meg ikke å slenge meg på Vær et godt menneske å bry deg om de stakkars dyrene trenden. Liker forøvrig ikke Redd Jorda eller Bush er bæsj trendene heller. Blir dårlig av folk som skal gå rundt å være så jævlig snille og politisk korrekte. Er imot pels det ene øyblikket, men så kjøper de seg jammen seg en god å saftig kylling like etterpå. Og de kyllingene hadde det virkelig koselig når de ble slakta! Dobbeltmoralsk spør du meg. :hrm:

Endret av PiratKamerat
Lenke til kommentar

At denne tråden ikke blir stengt skjønner ikke jeg. Dette temaet kommer opp annen hver uke, der en eller annen gluping har sett litt for mye på youtube.. Er 100% sikker på at det er få av forumfolka som bryr seg om hvordan kåpene deres blir laget. Og trådstarter oppnår ingenting med å starte denne tråden. Verden er grusom, get over it.

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147
neste person jeg ser i en eller anna pels kommer jeg til å ta livet av.

 

Jeg ifører meg av og til en skinnjakke. Vet ikke hviket av de søteste dyrene denne er lagd av. Betyr det at jeg står i fare for å bli avlivet, hvis jeg treffer på deg? Eller hvis du samtidig vet at jeg av og til ifører meg en skinnsofa, hva da ...? Og hvilken type avlivning synes du jeg fortjener?

:)

Lenke til kommentar
neste person jeg ser i en eller anna pels kommer jeg til å ta livet av.

 

Jeg ifører meg av og til en skinnjakke. Vet ikke hviket av de søteste dyrene denne er lagd av. Betyr det at jeg står i fare for å bli avlivet, hvis jeg treffer på deg? Eller hvis du samtidig vet at jeg av og til ifører meg en skinnsofa, hva da ...? Og hvilken type avlivning synes du jeg fortjener?

:)

Å dæven. Jeg ligger tynt an jeg. Kjører MC iført skinndress, og i bilen har jeg skinninteriør....

 

En ting som er litt rart er at man så sjelden ser dyrevernsaktivister som driver og hiver rødmaling på Hells Angels-medlemmer

 

Dagens beste poeng.

 

:thumbup:

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147
ikke spis oppdretslaks, finnes masse oppdretslaks som römmer og blander seg med vildlaks, som ödelegger for vildlaksen.

 

Så hva synes du vi skal gjøre med all denne laksen, da tenker jeg på begge variantene? Kanskje susse dem litt ...

:)

Lenke til kommentar

Mener klippet viser kinesere, eller i det minste asiater i hva som virker å være en noe fattig provins.

 

I Norge er det som jeg har tidligere beskrevet mer effektive og humane måter å ta livet av dyrene på, så klippet er ikke det minste et eksempel på generelt virke i industrien her til lands eller flere andre steder.

Endret av Trynemjoel
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...