Gå til innhold

Julekonkurranse 2007 – dag 24 (DS)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest medlem-105082
Skrevet

Synes ikke det var noe bra premie til å være julaften. Hadde forventet noe skikkelig stort. :) Men alltids en fin premie.

Skrevet
Sløv konkurranse. Er det release på Famicom eller NES dere vil ha? De fant ikke sted samme år.

Antar det er snakk om hvilket år selve spillet kom ut for første gang.

Skrevet (endret)

Ser det er mange som syns det var litt sløv premie idag, men jeg syns ikke den var så sløv i det hele tatt! Kanskje i forhold til starten, men jeg har ikke DS og kanskje jeg nå har sjansen til å få en :grin:

Endret av Bastian90
Skrevet
Ser det er mange som syns det var litt sløv premie idag, men jeg syns ikke den var så sløv i det hele tatt! Kanskje i forhold til starten, men jeg har ikke DS og kanskje jeg nå har sjansen til å få en :grin:

Vel, jeg tror ikke det var så mange som syntes premien var sløv, det var vel heller at sprøsmålet var litt usikkert å svare på..

En fin avslutning på førjulstiden er dette, uansett!

Skrevet (endret)

Er irriterende når de forskjellige språksidene på wikipedia har forskjellige salgsnumre. ^^ Med andre ord, kanskje lurt å ikke bruke wikipedia.

Endret av Snorre
Gjest medlem-105082
Skrevet (endret)

Nettopp fordi jeg var å endret på salgtallene i sted. :wee: Sabotasje!

Endret av medlem-105082
Skrevet
Må også si meg en smule skuffende over premien, pleier alltid å være noe kjempe svært på julaften

Årets premie følgjer tradisjonen frå tidlegare år med ein Nintendo-konsoll (tidlegare år har vore Gamecube, DS og Wii viss eg hugser rett). Så årets premie er ikkje akkurat dårleg. :)

Skrevet
Årets premie følgjer tradisjonen frå tidlegare år med ein Nintendo-konsoll (tidlegare år har vore Gamecube, DS og Wii viss eg hugser rett). Så årets premie er ikkje akkurat dårleg. :)

Ikke rart folk forventer noe ekstra stort når dere sparket igang kalenderen med en PS3 og 2 spill i første luke. :wee:

Og det var siste innlegget på forumet idag. God jul. :)

Skrevet
Er irriterende når de forskjellige språksidene på wikipedia har forskjellige salgsnumre. ^^ Med andre ord, kanskje lurt å ikke bruke wikipedia.

Med tanke på ordlyden i spørsmålet kan det nok hende en annen kilde lønner seg ja, men det betyr ikke at ikke wikipedia kan være til noe hjelp.

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...