Gå til innhold

Blandevann til vodka?

kremt

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva er bra å blande ut vodka med?

Må være noe som er vanlig å ha i de fleste hjem siden jeg ikke akkurat har en egen bar.

Lyst på en pinne i kveld nå, er deilig å bli litt brisen :thumbup:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Pass på at det ikke blir for mye da;) Å våkne opp klein imorgen er ikke akkurat kos...

Hva med tonic, juice, cola, etc etc etc?

Skrevet

Blandevann er femi. :cool:

Kan jo sjekke ut litt her. Jeg vet ikke hvor store krav du stiller.

For å ta "fjortiseksempler", er det jo mulig å blande ut med sprite og tropisk nektar. Eksperimenter litt med smaker du allerede liker.

Skrevet

Du kan shot'e. Lemon Drop er godt. Du trenger sukker, sitronsaft (eks. den lille gule i plast med grønn kork) og sitronskiver: 50/50 med vodka og sitronsaft i et shot'e glass. Dyppe sitronskivene i sukker. Shot først og så sutte på sitronskivene. Funker som en drøm, og du blir farlig fort full. God jul.

Skrevet

Jeg har ikke smakt den (og jeg jobber i coop), men det er jo bare å prøve. Skulle det være helt galt får du la være å drikke.

De vanlige blandingene med kun en brus er ofte litt kjedelige, imo.

Skrevet
Jeg har ikke smakt den (og jeg jobber i coop), men det er jo bare å prøve. Skulle det være helt galt får du la være å drikke.

...du må huske å sette i en parasoll. Da blir det liv.

Skrevet

...du må huske å sette i en parasoll. Da blir det liv.

Vet ikke hvor store glass du har, men jeg har ikke mulighet til å plassere parasollen nedi glasset, og samtidig klare å få i meg noe drikke.

Skrevet

Hvis du har noe tyrkiskpepper eller annet sukkertøy kan du legge det i en kjele og hele vann oppi til det såvidt dekker sukkertøyet og smelte det på middels varme. Kjøl det så ned i kjøleskapet og bland det ut med vodkaen etterpå.

Det er kjempegodt. Men jeg advarer deg, du kan blande veldig sterkt. Så hvis du ikke vil bli i altfor godt humør, vær klar over hvor mye du drikker. Lett å drite seg ut på, siden det er så godt og kan blandes veldig sterkt.

Skrevet
Pass på at det ikke blir for mye da;) Å våkne opp klein imorgen er ikke akkurat kos...

Hva med tonic, juice, cola, etc etc etc?

Hvis du har noe tyrkiskpepper eller annet sukkertøy kan du legge det i en kjele og hele vann oppi til det såvidt dekker sukkertøyet og smelte det på middels varme. Kjøl det så ned i kjøleskapet og bland det ut med vodkaen etterpå.

Det er kjempegodt. Men jeg advarer deg, du kan blande veldig sterkt. Så hvis du ikke vil bli i altfor godt humør, vær klar over hvor mye du drikker. Lett å drite seg ut på, siden det er så godt og kan blandes veldig sterkt.

Har blandet en drink nå, cirka 1 dl frokostjuice og 1.5 dl vodka.

Kjenner smaken av alkohol GODT, derfor er jeg godt klar over at det er sterk blandet også.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...