Gå til innhold

Liste over billigste bredbånd leverandører


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Eeey, Tiscali har jo satt ned prisene siden før jul. Husker både Bluecom og Tiscali hadde 384/128 til 395,- så jeg bestilte Bluecom (fordi jeg hadde hatt ISDN av Tiscali..)

 

Jaja, noen mulighet for at Bluecom også setter ned prisene? Hvis dette i mot all formodning skulle skje - vil jeg da få redusert månedprisen? Eller er jeg nødt til å betale 395,- ut hele perioden på 12 mnd?

 

*fornøyd med Bluecom*

Lenke til kommentar

Jeg hadde Telehor ADSL før, ræva speed skal du lete lenge etter, 700128, kunne ikke hoste et eneste spill jo med mer enn 2 spillere. Pris var det aller værste, den var på kun (med forbehold siden det er en stund siden) 400 eller 450 i måneden, MEEEN så kom det litt tillegg på den prisen. Måtte ha fasttelefon abbonement, var på ca. 220 kr måneden OG så måtte du ha internett abbonement på 98 kr måneden. TOTAL SUM: 8600 i året.

Byttet så til nextgentel, 700380, 400 kr måneden. TOTAL SUM: 4800 i året. Så ja, jeg er veeeeldig misfornøyd med og ha en bedre linje og spare 3800 kr i året. Og ingen restriksjoner.

GÅ OG HENG DERE TELEHOR med deres max 1 gigabyte nedlastning i måneden og annet SHIT.

MEN enden på visa er ikke over ennå ser dere, siden nextgentel har innebyggd firewall og NAT så måtte jeg grave frem litt info om hvordan man deaktiverer sånne saker siden det fucker opp uploading og slikt.

Det har jeg gjort, alt fungerer nå helt smertefritt unntatt MSN voice, siden den er ikke NAT vennelig.

Og min hastighet NÅ gutter og jenter er nå på, hold på hatten 1376512. Ja dere ser rett. Men jeg betaler for Bravo 700380, men jeg har sjekka inne i netopia boksen min med Puttytel programmet + at jeg har ett lite program som viser inn og ut hastighet, og der står det akkurat det samme. 1376kbit = ca 144 kilobyte.

Lenge leve Nextgentel sier nå jeg.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...