Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Lite sæd, vil få mer


Gjest Guest_Anonym_*

Anbefalte innlegg

  • 1 måned senere...
Videoannonse
Annonse
Gjest Chastity Cage
Jeg vil ha mer, for det gjør at jeg føler meg mer tømt på en måte, blir mer fornøyd da.

 

Er også interessant.

 

Skal prøve sida jeg fikk, første jeg skal gjøre er å ikke onanere på tre dager. Da kan jeg onanere på torsdag.

 

Mens jeg er i gang, noen måte jeg kan unngå å onanere på? Jeg blir kåt så lett og når jeg ikke skal.

 

Ja du kan bruke ett såkallet Kyskhets Hylse for menn. Komfortabelt å ha på, samtidig som det hindrer deg i å onanere.

Se f.eks www.cb-2000.com Jeg bruker slike.

Lenke til kommentar
Jeg er en gutt på 14 som onanerer daglig.

 

Har lyst til å få mer sæd, og gjerne tjukkere og hvitere, normalen ligger på 1 teskje, jeg har bare en tredels teskje. Dette varierer da noe, kanskje opp til en halv teskje.

 

Noen som har forslag? Målet mitt er en teskje. Velger å være anoynym.

 

 

Chill chill, det kommer det kommer;) starter jo med lite, også kommer det mer etterhvert i puberteten.

 

Har også ett inspill om du holder på lenge før utløsning eller bare rasker på.... om du venter litt mer å komme, stopper opp litt rett før du kommer flere ganger, vil du kjenne en bedre orgasme og mye mer sperm, er min erfaring ihvertfall;)

Lenke til kommentar

Før du kommer press inn på urin"røret" eller hva faen det er under ballende så det holder seg tilbake, også venter du og prøver en gang. Denne gangen idet du kommer kniper du foran på penishodet så tuppen på hullet blir tett. Etter 5-10 sekunder slipper du litt på hullet. En fin fin metode. Bare husk å ha middel for å vaske taket klart.

Lenke til kommentar
  • 1 år senere...

Ble inspirert av denne tråden. Jeg skal nå prøve å finne så mange tips som mulig for å få bedre sperm, prøve de. Så skal jeg lage skikkelig dårlig sperm en dag. Skal sammenligne hvem som egner seg best som krem på bløtkaker. Skal oppdatere med resultatet ;)

 

Prøv å runk mye i løpet av 3 dager, f. eks. 3 ganger om dagen. Så runker du ikke på 3 dager. Når du først runker, hold på leeenge og utsett orgasmen gang på gang. Da kommer det til å sprute som en fontene.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Gjest Guru Gjest

For å komme med et litt seriøst svar til trådstarter. Mengden med sæd øker typisk senere i puberteten, og det er helt normalt med kun en teskje av nokså klar farge og tynn konsistens i såpass ung alder. Etterhvert som du blir eldre vil du få større mengde, tykkere konsistens og mer farge.

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...

JEg regner med at jeg ikke er den eneste som husker første gang jeg runka.

 

Fikk dere også sykt vondt (men samtidig litt godt) første gang dere runka? husker jeg var helt... hva skjedde nå?

 

Til han over: Be cool stay in school.

Endret av Colb
Lenke til kommentar
JEg regner med at jeg ikke er den eneste som husker første gang jeg runka.

 

Fikk dere også sykt vondt (men samtidig litt godt) første gang dere runka? husker jeg var helt... hva skjedde nå?

 

Til han over: Be cool stay in school.

 

Ikke vondt, mer panikk (samtidig som det var godt).

 

Til han over han over: Be kewl, stay in skewl.

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

I henhold til retningslinjene §1, påpekes det at innleggets art ikke skal inneholde overdreven bruk av smilies, store bokstaver eller andre tegn er da dette er forbudt. Korte, unødvendige innlegg kun egnet til å øke brukerens antall poster regnes som spam, og kan straffes ved grove tilfeller. I henhold til retningslinjene ble '36' innlegg slettet fra tråden.

 

Reaksjoner på moderering går som alltid via "Personlig Melding".

 

:)

Lenke til kommentar
Som Lars allerede nevnte tidligere i tråden, så skal ananasjuice visstnok gi bedre smak på sæd. Fertilitet er seff najs det også.

 

 

Edit: ord delings feil

 

holder det ikke med å SPISE ananas?

 

Min favoritt frukt. Hvis jeg får lyst på litt tar jeg 1-2 bokser og spiser opp med juicen. Opp til 3 ganger i uka.

 

Har jeg namme-nam spærm!?

Lenke til kommentar
Hold på leeenge og utsett orgasmen gang på gang. Da kommer det til å sprute som en fontene.

 

 

Thanks mate!!!

 

Jeg sprutet litt, for føste gang! (fikk min første utløsning med sæd 16.1.09. Ble 14 år i år (04.04) EN hel dråpe!!!)

 

har aldri spærma så mye før heller!

 

Stoppet rett føre 5 ganger!!! Klarte ikke mere ;)

Lenke til kommentar
  • 1 år senere...
JEg regner med at jeg ikke er den eneste som husker første gang jeg runka.

 

Fikk dere også sykt vondt (men samtidig litt godt) første gang dere runka? husker jeg var helt... hva skjedde nå?

 

Til han over: Be cool stay in school.

 

Ikke vondt, mer panikk (samtidig som det var godt).

 

Til han over han over: Be kewl, stay in skewl.

 

Haha, akkurat som med meg. Sånn derre: Huh, wtf? Det var jævelig digg!

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...