Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Lite sæd, vil få mer


Gjest Guest_Anonym_*

Anbefalte innlegg

Gjest Guest_Anonym_*

Jeg er en gutt på 14 som onanerer daglig.

 

Har lyst til å få mer sæd, og gjerne tjukkere og hvitere, normalen ligger på 1 teskje, jeg har bare en tredels teskje. Dette varierer da noe, kanskje opp til en halv teskje.

 

Noen som har forslag? Målet mitt er en teskje. Velger å være anoynym.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du kan sikkert spørre en eller annen kompis om du kan få låne litt av ham.. Legger du litt melis oppi så blir den t.o.m. tykkere..

Fra spøk til revolver.. Noen produserer mer enn andre.. Noen produserer mer i enkelte perioder.. Andre igjen runker "for ofte", dermed mindre utløsning.

Av erfaring så virker det som godt kosthold gir best kvalitet, gjerne i kombinasjon med perioder der jeg trener regelmessig..

Lenke til kommentar
Gjest Anonym Gjest

Jeg vil ha mer, for det gjør at jeg føler meg mer tømt på en måte, blir mer fornøyd da.

 

Er også interessant.

 

Skal prøve sida jeg fikk, første jeg skal gjøre er å ikke onanere på tre dager. Da kan jeg onanere på torsdag.

 

Mens jeg er i gang, noen måte jeg kan unngå å onanere på? Jeg blir kåt så lett og når jeg ikke skal.

Lenke til kommentar
Gjest Gjest Anonym

Fyfaen, hater den sida.

 

Eller ### link fjernet av moderator ###

 

Men problemet er jeg blir sittende uten annet å gjøre, og da får jeg noen tanker som fører til det andre :(

 

Må få fjerna tankene på et eller annet vis..

Endret av Skagen
Lenke til kommentar
Jeg er en gutt på 14 som onanerer daglig.

 

Har lyst til å få mer sæd, og gjerne tjukkere og hvitere, normalen ligger på 1 teskje, jeg har bare en tredels teskje. Dette varierer da noe, kanskje opp til en halv teskje.

 

Noen som har forslag? Målet mitt er en teskje. Velger å være anoynym.

 

Hva i huleste skal du med det? Donere? :!:

 

Jo lenger du stimulerer jo mer får du. Det lagres jo også, slik at potensialet øker etterhvert.

 

 

Skikkelig kvalmt spørsmål forresten.

Endret av Robocoop
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...