Gromle Skrevet 17. desember 2007 Skrevet 17. desember 2007 Har nå endelig anskaffet meg en Wii, med SM Galaxy, og lurer på hvilke spill som er verdt å kjøpe? Zelda TP skal anskaffes. Lurer også på Lego Star Wars og Metroid 3(?). Lurer også på Driver - Paralell Lines, men er mildt sagt skeptisk etter Driv3r. Digget Driver 1 og 2. Hvordan er siste utskudd i denne familien? Og hvilke andre spill er det verdt å se etter?
aspic Skrevet 17. desember 2007 Skrevet 17. desember 2007 Som du sjølv seier: Metroid Prime 3, andre eg kan nemne er: Resident Evil 4 (Wii), Paper Mario (wii).
husgutt Skrevet 17. desember 2007 Skrevet 17. desember 2007 Har nå endelig anskaffet meg en Wii, med SM Galaxy, og lurer på hvilke spill som er verdt å kjøpe? Zelda TP skal anskaffes. Lurer også på Lego Star Wars og Metroid 3(?). Lurer også på Driver - Paralell Lines, men er mildt sagt skeptisk etter Driv3r. Digget Driver 1 og 2. Hvordan er siste utskudd i denne familien? Og hvilke andre spill er det verdt å se etter? er utallige poster om dette. De du MÅ ha er: zelda tp metroid prime 3 corruption SM galaxy Resident evil 4. Ellers syns jeg Tiger woods 08 og Super paper mario også er verdt å nevne..
Gromle Skrevet 17. desember 2007 Forfatter Skrevet 17. desember 2007 Har sett at det flere tråder. Men lurte spesielt på Driver 4, og fant ingen matnyttige tråder om det. Så slengte alt i samme tråd.
Odovacer Skrevet 17. desember 2007 Skrevet 17. desember 2007 Ser det har fått 60% på gamerankings. Med andre ord et helt greit spill. Ikke et av de beste, men heilt greit
vikingkylling Skrevet 19. desember 2007 Skrevet 19. desember 2007 Super Paper Mario er det morsomste spillet jeg har spilt på mange år og kan helt klart anbefales. Resi 4 ble for lite "Resi" for meg, men bortsett fra det er det ikke så ille. Ellers har vi jo Zelda (ensforming i lengden, men meget bra til du går lei), Mortal Kombat: Armageddon, Dragon Ball Z Budokai: Tenkaitchi 2 eller 3 (de er for identiske til å kjøpe begge, men hver for seg er de bra) og Transformers om du vil se hvordan spill ikke lages. Seriøst, det er så dårlig at det nesten blir morsomt. Nesten. Det er definitivt det dårligste spillet jeg har spilt siden Commodore 64 dagene med Samantha Fox Strip Poker, og det sier jo en del.
FedoraHelper Skrevet 20. desember 2007 Skrevet 20. desember 2007 Zack & Wiki: Quest for Barbaros' Treasure kommer 18.Januar.2008 Point & Click spill med wii-twist, du kommer til å gjøre masse rart med wiimoten og det funker BRA! (noe jeg ikke kan si om mange wiispill)
Moderat Bruker Skrevet 21. desember 2007 Skrevet 21. desember 2007 Kommer jo helt ann paa hvilken sjanger du liker. Selv digger jeg Resident Evil paa Wii og Medal of Honor Hereos - men dette er da typisk actionpregete spill. RE Jericho er ett rail spill. MoH har ogsaa denne "featuren" innebygd. Super Mario Galaxy er jo kaarets til aarets spill av mange journalister uavhengig av plattform.
Gromle Skrevet 21. desember 2007 Forfatter Skrevet 21. desember 2007 Er ganske altetende når det kommer til sjanger. Men har en ekstra forkjærlighet for adventure og RPG.
Batnobbit Skrevet 23. desember 2007 Skrevet 23. desember 2007 Mario Galaxy, Zelda Twilligth Princess,
master_al Skrevet 23. desember 2007 Skrevet 23. desember 2007 Mario Galaxy, Twilight Princess, Resident evil 4, Super Paper Mario, Exite truck og Resident evil Umbrella Chronicles er ikke så verst.
antihelt Skrevet 23. desember 2007 Skrevet 23. desember 2007 Anbefaler Resident Evil 4 og Metroid Prime 3!
Amerika Skrevet 24. desember 2007 Skrevet 24. desember 2007 Kommer jo helt ann paa hvilken sjanger du liker.Selv digger jeg Resident Evil paa Wii og Medal of Honor Hereos - men dette er da typisk actionpregete spill. RE Jericho er ett rail spill. MoH har ogsaa denne "featuren" innebygd. Super Mario Galaxy er jo kaarets til aarets spill av mange journalister uavhengig av plattform. Medal of Honor Heroes 2 kommer ikke til wii før 7. februar 2008...
Mala Skrevet 24. desember 2007 Skrevet 24. desember 2007 Derfor priset eg meg heldig for import muligheten på min Wii MOH:Heroes 2 er eit godt spill med kanon bra kontrollskjema.
Amerika Skrevet 24. desember 2007 Skrevet 24. desember 2007 (endret) MOH:Heroes 2 er eit godt spill med kanon bra kontrollskjema. Hvordan vet du det??? Det har ikke kommet ut enda! Selv vil jeg anbefale Super Mario Galaxy sterkt! Utrolig bra spill! Zelda TP er jeg litt skuffet over, men et veldig godt spill det også. Jeg hadde altfor høye forventninger til Zelda TP, så det skuffet litt. Ellers vil jeg også anbefale Metroid Prime 3! Veldig godt spill det også (er vel ikke noen spill dere ikke har nevnt, men... ) Endret 24. desember 2007 av Scanjet
1r9b1k7 Skrevet 24. desember 2007 Skrevet 24. desember 2007 MOH:Heroes 2 er eit godt spill med kanon bra kontrollskjema. Hvordan vet du det??? Det har ikke kommet ut enda! Hadde du lest flere av postene til Mala, hadde du fått vite at Mala har importert det fra USA? (tror jeg), der spillet er gitt ut allerede. I Norge må man ofte vente en stund. Det var vel planlagt at MOH: Heroes 2 skulle bli gitt ut tidlig i desember, men ble utsatt til februar, dessverre.
Mala Skrevet 24. desember 2007 Skrevet 24. desember 2007 1r9b1k7 har rett Har egentlig ikkje dradd sånn kjempe nytte av region friheten som følger av wiikey chip tidligere, men denne gangen var det godt å se at den lønnte seg.
Janerikn Skrevet 25. desember 2007 Skrevet 25. desember 2007 Mala, online på MoH2: heroes, er det noe rangering system? Blir alle kills:death lagret så man hele tiden kan se hva man har?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå