Gå til innhold

Hvilke spill er verdt å kjøpe? (Wii)

Gromle

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har nå endelig anskaffet meg en Wii, med SM Galaxy, og lurer på hvilke spill som er verdt å kjøpe?

Zelda TP skal anskaffes. Lurer også på Lego Star Wars og Metroid 3(?).

Lurer også på Driver - Paralell Lines, men er mildt sagt skeptisk etter Driv3r. Digget Driver 1 og 2. Hvordan er siste utskudd i denne familien?

Og hvilke andre spill er det verdt å se etter?

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Har nå endelig anskaffet meg en Wii, med SM Galaxy, og lurer på hvilke spill som er verdt å kjøpe?

Zelda TP skal anskaffes. Lurer også på Lego Star Wars og Metroid 3(?).

Lurer også på Driver - Paralell Lines, men er mildt sagt skeptisk etter Driv3r. Digget Driver 1 og 2. Hvordan er siste utskudd i denne familien?

Og hvilke andre spill er det verdt å se etter?

er utallige poster om dette. De du MÅ ha er:

zelda tp

metroid prime 3 corruption

SM galaxy

Resident evil 4.

Ellers syns jeg Tiger woods 08 og Super paper mario også er verdt å nevne..

Skrevet

Super Paper Mario er det morsomste spillet jeg har spilt på mange år og kan helt klart anbefales. Resi 4 ble for lite "Resi" for meg, men bortsett fra det er det ikke så ille. Ellers har vi jo Zelda (ensforming i lengden, men meget bra til du går lei), Mortal Kombat: Armageddon, Dragon Ball Z Budokai: Tenkaitchi 2 eller 3 (de er for identiske til å kjøpe begge, men hver for seg er de bra) og Transformers om du vil se hvordan spill ikke lages. Seriøst, det er så dårlig at det nesten blir morsomt. Nesten. Det er definitivt det dårligste spillet jeg har spilt siden Commodore 64 dagene med Samantha Fox Strip Poker, og det sier jo en del. :D

Skrevet

Zack & Wiki: Quest for Barbaros' Treasure

kommer 18.Januar.2008

Point & Click spill med wii-twist, du kommer til å gjøre masse rart med wiimoten

og det funker BRA! (noe jeg ikke kan si om mange wiispill)

Skrevet

Kommer jo helt ann paa hvilken sjanger du liker.

Selv digger jeg Resident Evil paa Wii og Medal of Honor Hereos - men dette er da typisk actionpregete spill. RE Jericho er ett rail spill. MoH har ogsaa denne "featuren" innebygd.

Super Mario Galaxy er jo kaarets til aarets spill av mange journalister uavhengig av plattform.

Skrevet
Kommer jo helt ann paa hvilken sjanger du liker.

Selv digger jeg Resident Evil paa Wii og Medal of Honor Hereos - men dette er da typisk actionpregete spill. RE Jericho er ett rail spill. MoH har ogsaa denne "featuren" innebygd.

Super Mario Galaxy er jo kaarets til aarets spill av mange journalister uavhengig av plattform.

Medal of Honor Heroes 2 kommer ikke til wii før 7. februar 2008...

Skrevet (endret)
MOH:Heroes 2 er eit godt spill med kanon bra kontrollskjema.

Hvordan vet du det??? Det har ikke kommet ut enda!

Selv vil jeg anbefale Super Mario Galaxy sterkt! Utrolig bra spill! Zelda TP er jeg litt skuffet over, men et veldig godt spill det også. Jeg hadde altfor høye forventninger til Zelda TP, så det skuffet litt. Ellers vil jeg også anbefale Metroid Prime 3! Veldig godt spill det også (er vel ikke noen spill dere ikke har nevnt, men... ;) )

Endret av Scanjet
Skrevet
MOH:Heroes 2 er eit godt spill med kanon bra kontrollskjema.

Hvordan vet du det??? Det har ikke kommet ut enda!

Hadde du lest flere av postene til Mala, hadde du fått vite at Mala har importert det fra USA? (tror jeg), der spillet er gitt ut allerede. I Norge må man ofte vente en stund.

Det var vel planlagt at MOH: Heroes 2 skulle bli gitt ut tidlig i desember, men ble utsatt til februar, dessverre.

Skrevet

1r9b1k7 har rett :) Har egentlig ikkje dradd sånn kjempe nytte av region friheten som følger av wiikey chip tidligere, men denne gangen var det godt å se at den lønnte seg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...