Gå til innhold

Hva slags klesstil har du?


simzERK

Anbefalte innlegg

Hæ? Det der skjønte jeg ikke mye av. Forklare litt bedre?

Jeg tror han mener at stilen til JohnnyBooy er gjennomført hvis man er voksen, men sossete hvis man er under 20. Det er for øvrig det dummeste jeg har hørt.

 

En stil er ikke mer gjennomført hvis man er 20 enn om man er 15, vet du, Korka ;)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Pleier for det meste å gå i joggebukse, en fotballdrakt (har ca. 30 drakter) og en vanlige gensere. Har litt sporty/slækk stil, kan du si.. :thumbup: Forøvrig så hater jeg snus, røyk, alkohol osv. Har som mål å bli en god fotballspiller, og er på god vei til å bli det så kan jeg ikke drive med noe sånt tull..

 

Utenom når jeg er i selskap o.l så går jeg litt penere kledd.

Endret av strevens
Lenke til kommentar

Soss, blir dette vell :D

 

Bukse: Jeans, mørke og lyse, strikk på buksa, buksene går i merkene: D&G, Lindeberg og Armani Jeans

 

Sko: Har en del varianter av Lacoste, har 1 par D&G (middels høye med litt sånn for i kantene øverst. )

 

Overdel: Ofte Napapijrigensere, WEsc eller Lacoste. mange farger.

 

T-Shorter er det vell mest Armani, WEsc, Lacoste, Tommy Hilfiger, faktisk 1 Moods t-shorte også x)

 

Hår: Varierer, noen ganger litt rufsete halvlangt, eller så er det litt sånn maskin på siden og rufsete "hanekam", i sossestil som folk kaller det.. Mye Voks da :p ( Renati strong hold/ Kms )

Endret av Smultr1ngeN
Lenke til kommentar
Soss, blir dette vell :D

 

Bukse: Jeans, mørke og lyse, strikk på buksa, buksene går i merkene: D&G, Lindeberg og Armani Jeans

 

Sko: Har en del varianter av Lacoste, har 1 par D&G (middels høye med litt sånn for i kantene øverst. )

 

Overdel: Ofte Napapijrigensere, WEsc eller Lacoste. mange farger.

 

T-Shorter er det vell mest Armani, WEsc, Lacoste, Tommy Hilfiger, faktisk 1 Moods t-shorte også x)

 

Hår: Varierer, noen ganger litt rufsete halvlangt, eller så er det litt sånn maskin på siden og rufsete "hanekam", i sossestil som folk kaller det.. Mye Voks da :p ( Renati strong hold/ Kms )

 

Dette er nok desverre den triste fjortizz"stilen"

Lenke til kommentar
Soss, blir dette vell :D

 

Bukse: Jeans, mørke og lyse, strikk på buksa, buksene går i merkene: D&G, Lindeberg og Armani Jeans

 

Sko: Har en del varianter av Lacoste, har 1 par D&G (middels høye med litt sånn for i kantene øverst. )

 

Overdel: Ofte Napapijrigensere, WEsc eller Lacoste. mange farger.

 

T-Shorter er det vell mest Armani, WEsc, Lacoste, Tommy Hilfiger, faktisk 1 Moods t-shorte også x)

 

Hår: Varierer, noen ganger litt rufsete halvlangt, eller så er det litt sånn maskin på siden og rufsete "hanekam", i sossestil som folk kaller det.. Mye Voks da :p ( Renati strong hold/ Kms )

Jeg bruker vel :

1700 - 2000 kr per bukse

500 kr t-shorte

1000 kr - genser

3000- 4000 kr - jakke

1000 kr - sko

 

Men til gjengjeld så har jeg ikke så mange plagg da. :) Men jeg liker klærne og det er viktigst .

 

Finn én feil.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

hey aidskake! :blush:

 

sko: 006200.jpg og svarte skinn sko ala converse.

 

bukse: nudie7_V1.jpg

liker nudie jeans, men har endel fra jack and jones også, går så og si aldri i joggebukse

 

belte: er ikke så nøye på det så lenge det ikke er flashy merke- eller naglebelter (har et tøft harley davidson belte som jeg arva av mamma (!), rådigga det, men klarte seff å ødelegge det.)

 

overdel: rutete eller ensfarga skjorter, band t-skjorter, ensfarga (foretrekker hvite) stramme t-skjorter, går noen ganger med hette/fleecegenser av den enkle grunn at det er behagelig

 

jakke/yttertøy: Jofama rusty dusty.

svart skinnjakke er et must!

Endret av JonasE
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...