Gå til innhold

Så, blir det ikke noen hvit jul i år?

Bruktbilen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ifølge VG ser det dårlig ut for å få snø til jul, i Tromsø har det regnet og blåst i 3-4 dager i strekk, og på yr ser det ut som at det blir å regne fram til julaften.

Hvordan er været hos deg?

Hva synes du om en jul uten snø?

Derimot, vi vet jo alle at man ikke kan stole på VG, eller været!

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-p4PIYwb6
Skrevet (endret)

Hvem bryr seg om hva VG sier? Er masse snø her midt i landet :p

I fjor var det nesten ikke noe snø. Men har ikke så mye å si for meg. Er vant til jul uten snø fra Bergen og utlandet.

Endret av Slettet-p4PIYwb6
Skrevet

Dette er ingen nyhet for oss bergensere. Vi i Bergen har ikke hatt hvit jul på aldri så lenge. Som regel består vår jul av kaldt, grått og fuktig vær! Det er til å bli deprimert av, men man overlever jo. Dessuten slipper man glatt føre!

Skrevet

Bor 71* Nord, regna med når jeg flytta hit at det ville være metervis med snø til jul, gjerne med en skikkelig koselig storm. Men, neida; ikke en millimeter snø å se noen steder.

:dontgetit:

Skrevet
Er en god del snø i hedmark. Blir ingen ordentlig jul uten snø!

Ikke på Kongsvinger

Jøss, trodde det kom ganske mye snø om vintern der jeg. Jaja, så feil kan man ta :p

Skrevet
er for mye snø i tr.heim!

godt at jeg reiser hjem til kr.sand i morra og blir kvitt alt dette.

Snø i Trondheim??? Hvis du synes et par isflak og et flaut lag med frossen snø er mye, så er det noe galt. Jeg synes det ikke er noe snø i trondheim i det hele tatt nesten, i alle fall ikke i byen. Jeg vil ha mer snø siden julen nesten ikke er komplett uten stemningen fra snøen utafor vinduet. Dessuten kan jeg ikke ligge brei i hver sving med bilen heller lengre, savner det også. :)

Skrevet (endret)

hmm...ingen jul uten snø.

La meg ta en titt ut vinduet, er straks tilbake

Var vist ikke noe snø her heller :cry:

(bor forøvrig nord i Ssaltdal kommune)

Endret av GrumpY
Skrevet

Her på Dovre er det mye snø. :love: Kjempekoselig, snø er veldig nødvendig for å få den ultimate julestemninga. Eneste negative er at det er styggkaldt her nå, så det blir mest å beundre snøen innendørsfra.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...