Gå til innhold

Jentene på fear factor


Nstin

Anbefalte innlegg

Kan folk slutte å gå off topic? Hvis dere ikke klarer å respektere at jeg blir forbanna over grinete kvinnfolk er dere faen meg ikke noe bedre enn det dere trur at jeg er.

 

Edit: Moonshield jeg synes du kan dra til helvete. Hvis ei kjerring ikke klarer å overvinne frykt for så mye penger, så er a ikke ikke verdt å bruke tid på.

Frykt kan faktisk være farlig, hvis noen ikke klarer og overvinne den burde du støtte de og ikke sutre og den millionen du gikk glipp av. Jævla egoistiske faen.
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Frykt kan faktisk være farlig, hvis noen ikke klarer og overvinne den burde du støtte de og ikke sutre og den millionen du gikk glipp av. Jævla egoistiske faen.

 

Ja fy faen, hjelpe noen med å overvinne frykt har så utrolig mye mer verdi enn 1 million dollar.

 

Hvis a ikke kan ofre å være redd i et par minutter for meg, så kan a ryke å reise. Jeg veit jeg hadde gjort det.

Lenke til kommentar

Stenges for opprydding..

 

Edit: Stenges for alltid og evig på dette grunnlag:

#2: Vær saklig og høflig når du argumenterer for noe. Dette gjør at andre oppfatter deg mer seriøst. Du får lov å mene hva du vil om en sak, men dersom dine meninger er svært kontroversielle bør du holde dem for deg selv for ikke å skape krangel.
Endret av Jarmo
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...