Gå til innhold

Jentene på fear factor


Nstin

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Om noen melder seg på Fear factor, bør de være klare for alt! Men det er jo tårer, svette og blod som skaffer seere, eller hva?

 

EDIT: Kanskje litt unødvendig å nevne det med at du ville dumpet noen fordi hun er redd for noe du ikke er redd for?

Endret av Aces
Lenke til kommentar
At du mangler respekt for at andre kanskje ikke er redd for det samme som deg, og at du dumper folk for patetiske grunner.

 

Edit: Skrivefeil.

Ah, brenn. Det var snakk om 1 million dollar. Hvis a ikke tørr det for så mye penger, så er a faen meg ikke verdt det.

 

Hva faen? Penger er alt?

Lenke til kommentar
At du mangler respekt for at andre kanskje ikke er redd for det samme som deg, og at du dumper folk for patetiske grunner.

 

Edit: Skrivefeil.

Ah, brenn. Det var snakk om 1 million dollar. Hvis a ikke tørr det for så mye penger, så er a faen meg ikke verdt det.

 

Hva faen? Penger er alt?

Ja, penger er alt. Heller en million enn en dum kjerring som griner over noen insekter.

Lenke til kommentar
Fy faen som jeg hater de. De griner faen meg hele tiden. Bare nei, insekter er så jævlig mye å grine over da. Hadde jeg hatt med meg dame dit og hu hadde nektet å ligge i en tank med insekter i max 2 minutter, da hadde jeg faen meg dumpa henne på stedet!

 

Hva er deres synspunkter?

 

Kan ikke du bare brenne...sakte og rolig? Skal du dumpe å kjefte på noen fordi de ikke er redd for samme tingene som deg? Skulle dama di dumpet deg fordi at du ikke liker kjeks f.eks? (Eksempel)

Lenke til kommentar
Hva du trur har ikke en dritt å si. Så slutt å gå off topic
En tråd der man ikke får lov til å uttrykke egne meninger? Koselig det da. :roll:

 

OT: Er jo heller ikke alle som tenker seg om to ganger før de melder seg på en slik konkurranse.

Hva han trur om jeg vinner en million dollar eller får en dum kjerring har ikke en dritt og si for denne tråden. Tenk før du poster.

 

Scotty: Jeg prøver ikke å være tøff.

Lenke til kommentar

Kan folk slutte å gå off topic? Hvis dere ikke klarer å respektere at jeg blir forbanna over grinete kvinnfolk er dere faen meg ikke noe bedre enn det dere trur at jeg er.

 

Edit: Moonshield jeg synes du kan dra til helvete. Hvis ei kjerring ikke klarer å overvinne frykt for så mye penger, så er a ikke ikke verdt å bruke tid på.

Endret av Nstin
Lenke til kommentar
Kan folk slutte å gå off topic? Hvis dere ikke klarer å respektere at jeg blir forbanna over grinete kvinnfolk er dere faen meg ikke noe bedre enn det dere trur at jeg er.

 

Edit: Moonshield jeg synes du kan dra til helvete. Hvis ei kjerring ikke klarer å overvinne frykt for så mye penger, så er a ikke ikke verdt å bruke tid på.

 

Vedder du hadde svømt naken med et kjøttsår på foten lamme 10 skrubbsultne hvithaier for 10 millioner norske kroner.

Lenke til kommentar
Kan folk slutte å gå off topic? Hvis dere ikke klarer å respektere at jeg blir forbanna over grinete kvinnfolk er dere faen meg ikke noe bedre enn det dere trur at jeg er.

 

Edit: Moonshield jeg synes du kan dra til helvete. Hvis ei kjerring ikke klarer å overvinne frykt for så mye penger, så er a ikke ikke verdt å bruke tid på.

 

oioioi, ble gutten sint? dakar deg..

 

helt klart, med den holdningen der kommer du langt i livet!

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...