Gå til innhold

Hvilken gamepad er til å anbefale?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hvis du går for en xbox-kontroll, så vær obs på at den ikke fungerer knirkefritt i alle spill.

 

Det skal sies at det er lenge siden jeg prøvde å spille med 360-kontrolleren på pc, så muligens driverene og spillstøtten har blitt bedre.. :)

dette er helt riktig. du må laste ned tredjeparts programmer og så stille inn knapper og akser slik det skal være.

Lenke til kommentar

Har selv en Logitech Rumblepad 2, som jeg kjøpte for å bruke med GTA: San Andreas. Har også brukt den med en rekke andre spill, samt noen emulatorer, og den fungerer strålende; godt design, robust, god respons og ingen problemer så langt. Kommer med et program for å justere følsomhet og knapper osv., men det har jeg aldri hatt bruk for. God håndkontroll i forhold til prisen.

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...

Jeg prøvde nylig Oblivion på 360 og fikk hetta over hvor hakkete og støgt det gikk samt hvor uspillbart spillet er rett ut av boksen.

 

Har skaffet det til pc nå og sitter å laster ned mods og ting. Lastet også ned en trial av Pinnacle Game Profiler som virker som et veldig nyttig verktøy for å få xbox 360 kontrollen (eller hvilken som helst annen kontroller for den saks skyld) til å funke på pc. Registrerte meg bare på forumene til Pinnacle Game Profiler og der fant jeg ferdigstilte kontroller profiler til alle de populære spillene. Lastet ned den til Oblivion samt en microsoft driver for å få 360 kontrolleren til å funke. Nå har jeg tilnærmet 360 styring i Oblivion på pc.

 

"the best of all worlds" :)

 

Pc grafikk, 360 kontroller istedenfor mus og tastatur så jeg kan ligge i senga og spille på tven, pc mods. Slik det bør være. :p

Lenke til kommentar
Jeg prøvde nylig Oblivion på 360 og fikk hetta over hvor hakkete og støgt det gikk samt hvor uspillbart spillet er rett ut av boksen.

 

Har skaffet det til pc nå og sitter å laster ned mods og ting. Lastet også ned en trial av Pinnacle Game Profiler som virker som et veldig nyttig verktøy for å få xbox 360 kontrollen (eller hvilken som helst annen kontroller for den saks skyld) til å funke på pc. Registrerte meg bare på forumene til Pinnacle Game Profiler og der fant jeg ferdigstilte kontroller profiler til alle de populære spillene. Lastet ned den til Oblivion samt en microsoft driver for å få 360 kontrolleren til å funke. Nå har jeg tilnærmet 360 styring i Oblivion på pc.

 

"the best of all worlds" :)

 

Pc grafikk, 360 kontroller istedenfor mus og tastatur så jeg kan ligge i senga og spille på tven, pc mods. Slik det bør være. :p

 

Høres behagelig ut ja!

Ang. Oblivion: Husk nå for all del å installere den modden som gjør at monstre ikke levler samtidig som deg. Fatter ikke hvorfor de idiotene ikke laget dette som standard, hva faen er vitsen i å gå opp i level ellers? :nei:

Lenke til kommentar

Jeg har både Logitech Rumblepad 2 og Logitech Chillstream.. Sistenevnte er MYE bedre å holde i, samt den har analoge knapper for å styre feks fart og brems i bilspill. Den innebygde effekten med vifta som blåser på hendene dine mens du spiller er faktisk også en funksjon jeg bruker mye (blir mindre svett på hendene).

Endret av Dune1982
Lenke til kommentar
Jeg har både Logitech Rumblepad 2 og Logitech Chillstream.. Sistenevnte er MYE bedre å holde i, samt den har analoge knapper for å styre feks fart og brems i bilspill. Den innebygde effekten med vifta som blåser på hendene dine mens du spiller er faktisk også en funksjon jeg bruker mye (blir mindre svett på hendene).

INNEBYGD VIFTE?

Unskyld meg men akkurat det hoertes bare ganske harry ut.......

Men sier du at Chillistream er mye bedre for bilspill enn f eks rumblepad og 360'n?

Endret av maypenray
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...