LarZen Skrevet 15. desember 2007 Skrevet 15. desember 2007 Crysis selger vist dårlig i USA mye pga at spillet krever alt for mye, Unreal Tournament 3 sliter også. Crysis skulle vurdere å lage konsoll versjon alt etter hvor bra eller dårlig spillet solgte på Pc. Så vi som vil ha det på konsoll kan muligens se mot en melding om at det kommer snart...får vi håpe! Klikk her for info om dårlig salg i USA Klikk her for info om mulig konsoll versjon
Chicharito Skrevet 15. desember 2007 Skrevet 15. desember 2007 Hadde vært kult om dette kom på konsoll. Gidder ikke ponge ut med mange tusen for å spille et fåtall av de nye spillene. Konsoll
Allt í lagi Skrevet 15. desember 2007 Skrevet 15. desember 2007 Det dårlige salget kan nok piratkopiering ta mye av skylden for.
LarZen Skrevet 15. desember 2007 Forfatter Skrevet 15. desember 2007 (endret) Hadde vært kult om dette kom på konsoll. Gidder ikke ponge ut med mange tusen for å spille et fåtall av de nye spillene. Konsoll Kunne ikke vært mere enig DeeCoo! Jeg her noe av det råeste av hardware i min pc og kan ikke kjøre Crysis på en stabil framerate. På tide utviklere lager spill som "fungerer" på dagens maskiner og ikke slikt tull som dette. Bare se på Call of Duty 4..... Endret 15. desember 2007 av _LarZen_
perpyro Skrevet 15. desember 2007 Skrevet 15. desember 2007 Det dårlige salget kan nok piratkopiering ta mye av skylden for. Dersom dette skulle stemme så er det jo helt tydelig medaljens bakside med gratis fildeling. Det er trist om det bare er de aller største spillprodusentene som overlever........om dette stemmer.
Chicharito Skrevet 15. desember 2007 Skrevet 15. desember 2007 (endret) Det dårlige salget kan nok piratkopiering ta mye av skylden for. Det har du nok rett i. Folk har vel ikke spesielt lyst til å punge ut med 500-600 kr for et grafikkmonster de ikke kan kjøre på pcen, da blir det heller til at de skaffer det på den ulovelige måten for å finne ut om de har god nok hardware. Dessverre er det så mange useriøse gamere som lar være å laste ned demoer av spill for å teste om det fungerer på pcen, og laster heller ned fullversonen istede. Hvis ikke noen finner opp en smart løsning på hvordan man kan bekjempe piratkopiering er jeg redd for at i fremtiden vil vi bare finne MMORPG og andre online multiplayer spill til PC, mens resten av spilla blir utviklet til konsoll Endret 15. desember 2007 av DeeCoo
Gjest medlem-105082 Skrevet 15. desember 2007 Skrevet 15. desember 2007 (endret) Ligger på topp i England, Tyskland og Japan. Får håpe det kommer seg andre steder også. Endret 15. desember 2007 av medlem-105082
kevinedomm Skrevet 15. desember 2007 Skrevet 15. desember 2007 Jeg lastet selv ned Crysis, og en del andre spill, de som jeg liker kjøper jeg. Crysis ble ikke en av dem..
perpyro Skrevet 15. desember 2007 Skrevet 15. desember 2007 Jeg lastet selv ned Crysis, og en del andre spill, de som jeg liker kjøper jeg. Crysis ble ikke en av dem.. Runda du Crysis da?
kevinedomm Skrevet 15. desember 2007 Skrevet 15. desember 2007 (endret) Jeg lastet selv ned Crysis, og en del andre spill, de som jeg liker kjøper jeg. Crysis ble ikke en av dem.. Runda du Crysis da? Jupp, runda det med Delta :/ Likte godt jungel-delen, men det ble rett og slett for kort, og storylinen var bare noe skvip. Men kan godt hende jeg kjøper spillet når det blir billigere, og når jeg har en maskin som takler det på "Very high" Endret 15. desember 2007 av Abn0rmal
perpyro Skrevet 15. desember 2007 Skrevet 15. desember 2007 Ergo kvalifiserer det mere en nok for å kjøpe det. Jeg trodde du hoppa av etter 2. eller 3. oppdraget, da er det greit å si at dette kjøper jeg ikke, men runda du det ja da var det mere en godt nok til at spillprodusenten skulle fått pengene sine.
Vitamin Bjørn Skrevet 15. desember 2007 Skrevet 15. desember 2007 Poenget med å kjøpe det etter du har rundspilt spillet? det Demoer er til for da. finne ut om du liker spillet.
kevinedomm Skrevet 15. desember 2007 Skrevet 15. desember 2007 (endret) Poenget med å kjøpe det etter du har rundspilt spillet? det Demoer er til for da. finne ut om du liker spillet. Demoen innneholdt vell en stor del av den beste delen av spillet mener nå jeg da, etter at jeg først spilte demoen var jeg 100% bestemt på å kjøpe det. Perpyro: Grunnen til at jeg da kjøper det hvis jeg liker det er at jeg syns at produsenten fortjener det. Og jeg hadde aldri trodd at Crysis skulle slutte så brått, jeg tenkte som så at dette med tunnelen, eller da man var ombord i det skipet bare var en sur del av spillet, jeg hadde aldri trodd at det var slutten! Men Crysis må jo være en bra Benchmark da, spillet kommer helt sikkert med i 3dmark 07/08 Endret 15. desember 2007 av Abn0rmal
perpyro Skrevet 15. desember 2007 Skrevet 15. desember 2007 Du har da gjort det som var intensjonen til Crytec og rundet spillet, ergo har du brukt produktet fult ut og skulle derfor betalt for det. Du har ikke bare prøvd det men brukt det fult ut.
Andrull Skrevet 15. desember 2007 Skrevet 15. desember 2007 (endret) Merkelig, da jeg har hørt det motsatte, og etter det jeg har sett så har det har ligget på de øverste plassene over mest solgte spill i noen uker nå. A new week .. and yet another another NPD chart detailing the best selling PC games in the USA for the week ending December 1: 1. Call Of Duty 4: Modern Warfare - Activision 2. Crysis - Electronic Arts 3. The Sims 2 Teen Style Stuff - Electronic Arts 4. World Of Warcraft - Blizzard 5. The Sims 2 Bon Voyage - Electronic Arts 6. The Sims 2 Deluxe - Electronic Arts 7. Sim City 5: Societies - Electronic Arts 8. World Of Warcraft: Battle Chest - Blizzard 9. Half Life 2: Episode 2 The Orange Box - Valve/EA 10. Nancy Drew: Legend Of The Crystal Skull - Her Interactive Også samlepakke utgaven har ligget høyt på listen de siste ukene. Edit: A new week, a new NPD chart, which games are the hottest ones available ? Here's a list of the best selling PC games in the USA for the week ending November 17: 1. Call Of Duty 4: Modern Warfare - Activision 2. Crysis - Electronic Arts 3. The Sims 2 Teen Style Stuff - Electronic Arts 4. SimCity Societies - Electronic Arts 5. Crysis Collector's Edition - Electronic Arts 6. EverQuest II: Rise Of Kunark - Sony Online 7. The Sims 2 Deluxe - Electronic Arts 8. Hellgate: London - EA/Namco 9. The Sims 2 Bon Voyage - Electronic Arts 10. Half Life 2: Episode 2 The Orange Box - Valve/EA Endret 15. desember 2007 av andrull
Bruker-104685 Skrevet 16. desember 2007 Skrevet 16. desember 2007 Hadde vært kult om dette kom på konsoll. Gidder ikke ponge ut med mange tusen for å spille et fåtall av de nye spillene. Konsoll Kunne ikke vært mere enig DeeCoo! Jeg her noe av det råeste av hardware i min pc og kan ikke kjøre Crysis på en stabil framerate. På tide utviklere lager spill som "fungerer" på dagens maskiner og ikke slikt tull som dette. Bare se på Call of Duty 4..... Call Of duty 4 er altfor flytenes i forhold til Crysis, kjenner folk med 4gbram nyeste intel prossessor, dyreste grafikkortet, har det på very high uten AA og ca 35 fps, altfor dårligt Er så bra jeg har konsoller som jeg slipper å oppgradere pcen for fler titalltusen for å spille ett par "toppspill" som er kun til pc....
TCi Skrevet 16. desember 2007 Skrevet 16. desember 2007 (endret) Det dårlige salget kan nok piratkopiering ta mye av skylden for. Eller det kan ha med at spillet kom samtdig som andre større og mer kjente titler? November var en sykt sterkt måned med tanke på spill-lanseringer. Selv Unreal Tournement 3 solgte bare i overkant av 30 000 kopier. Piratkopiering har ikke så stor innvirkning. USA er også en region som ikke er like oppdatert på maskinvare som Europa. De oppdaterer ikke sine hvert år som mange her. Uten kraftig maskinvare er det vel liten vits for mange av de å skaffe seg spillet. Endret 16. desember 2007 av TCi
Andrull Skrevet 16. desember 2007 Skrevet 16. desember 2007 (endret) Hadde vært kult om dette kom på konsoll. Gidder ikke ponge ut med mange tusen for å spille et fåtall av de nye spillene. Konsoll Kunne ikke vært mere enig DeeCoo! Jeg her noe av det råeste av hardware i min pc og kan ikke kjøre Crysis på en stabil framerate. På tide utviklere lager spill som "fungerer" på dagens maskiner og ikke slikt tull som dette. Bare se på Call of Duty 4..... Call Of duty 4 er altfor flytenes i forhold til Crysis, kjenner folk med 4gbram nyeste intel prossessor, dyreste grafikkortet, har det på very high uten AA og ca 35 fps, altfor dårligt Er så bra jeg har konsoller som jeg slipper å oppgradere pcen for fler titalltusen for å spille ett par "toppspill" som er kun til pc.... Så om COD4 hadde hatt et eller to grafikknivå høyere som så utrolig ut, og som var resservert for kommende grafikkprosessorer, slik at spillet var mer fremtidsrettet, så ville det vært et dårlig spill? Men at de beste av de beste PCene til flere titusner av kroner klarer "bare" å kjøre crysis high +/- stemmer nok. Men det samme klarer maskiner til en 8000-9000kr også, så det er da er ikke det noe argument. For en PC i denne prisklassen (rundt 10 000kr) kjører spillet kurrant på high. og om du legger mer penger i PCen så får du uansett ikke noen særlig merkbar bedre ytelse. Det er rett og slett bare dagens grafikkprosessorer som er for dårlige. For High grafikk i crysis er flottere enn noe annet spill vi har sett før, så ser ikke helt hva som legges i klagene om at dagens maskinvare ikke klarer Very high. "High" ser flott ut og de som fleste klarer å leve med det. FPS i et spill kan heller ikke direkte sammenlignes over forskjellige spill. Det er flyten folk er opptatt av, ikke hva et tall sier deg. Noen strategispill klarer seg med 20-30 FPS, mens andre må ha 50-60FPS. Endret 16. desember 2007 av andrull
Bruker-104685 Skrevet 16. desember 2007 Skrevet 16. desember 2007 Hadde vært kult om dette kom på konsoll. Gidder ikke ponge ut med mange tusen for å spille et fåtall av de nye spillene. Konsoll Kunne ikke vært mere enig DeeCoo! Jeg her noe av det råeste av hardware i min pc og kan ikke kjøre Crysis på en stabil framerate. På tide utviklere lager spill som "fungerer" på dagens maskiner og ikke slikt tull som dette. Bare se på Call of Duty 4..... Call Of duty 4 er altfor flytenes i forhold til Crysis, kjenner folk med 4gbram nyeste intel prossessor, dyreste grafikkortet, har det på very high uten AA og ca 35 fps, altfor dårligt Er så bra jeg har konsoller som jeg slipper å oppgradere pcen for fler titalltusen for å spille ett par "toppspill" som er kun til pc.... De beste av de beste PCene til flere titusner av kroner klarer "bare" å kjøre spillet på noe high +/-. Vel det samme klarer maskiner til en 8000-9000kr også, så det er da et dårlig argument. En PC til rundt 10 000kr kjører spillet kurrant på high. (om du legger mer penger i PCen så får du uansett ikke noen særlig merkbar bedre ytelse) Det er rett og slett bare dagens grafikkprosessorer som er for dårlige. High grafikk i crysis er flottere enn noe annet spill vi har sett før, så ser ikke helt hva som legges i klagene om at dagens maskinvare ikke klarer Very high. "High" ser flott ut og de som fleste klarer å leve med det. FPS i et spill kan heller ikke direkte sammenlignes over forskjellige spill. Det er flyten folk er opptatt av, ikke hva et tall sier deg. Noen strategispill klarer seg med 20-30 FPS, mens andre må ha 50-60FPS. Viss jeg skulle hatt gamerpc, så skulle alle skytespill spilles i 40til60 fps, synes att konsollene eier low mid på crysis og kansje high tenker da på uncharted... men blir litt feil å sammenligne konsoll vs pc siden konsoll står med den hardwaren som er tilgjengelig i den, mens pc er det ikke opptil utviklerene å ha bra maskin, da er det forbrukeren som bestemmer om det er nødvendig og oppgradere maskinen sin eller ikke, men det er opptil hver enkelt individe.. tror salget av crysis er dårligt du trenger en pc til 13000kr for å kjøre det bra.... ikke alle som tenker bare grafikk, men du kjøper heller ikke en pc til ca 13000kr for å sitte på excel og word da tenker man grafikk og ytelse i spillene
Andrull Skrevet 16. desember 2007 Skrevet 16. desember 2007 Viss jeg skulle hatt gamerpc, så skulle alle skytespill spilles i 40til60 fps. Det kommer helt an på spillet hvor bra det flyter ved en viss FPS.... Noen spill trenger høyere FPS enn andre, så det blir litt unøyaktig å si. De fleste spill på Xbox er vel f. eks 25 eller 30FPS, mens på PS3 er de vel 60FPS om jeg ikke husker feil. (litt usikker på konsollene, men tror det var slik) Uansett så er det veldig variabelt, da øyet ikke er som en PC, og teller ikke FPSen. tror salget av crysis er dårligt du trenger en pc til 13000kr for å kjøre det bra.... ikke alle som tenker bare grafikk, men du kjøper heller ikke en pc til ca 13000kr for å sitte på excel og word da tenker man grafikk og ytelse i spillene Spill som f. eks COD 4 krever da ikke SÅ mye mindre, og trenger en rimelig heftig rigg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå