Gå til innhold

DirtySniperRatz er på utkikk etter ny[e] medlemmer.


Anbefalte innlegg

D.S.R er på utkikk etter en helt rå pilot, Kanskje det er deg :yes:

Vi er en veletablert klan som er utrolige aktive. så det er en forutsetning for at akkurat DU kan søke.

 

Som sagt er det gode piloter vi er på utikk etter, Både jagere og bombere.Men alle kan søke om tryouts.

 

hvis dette høres interresant ut så hører vi gjerne fra deg.

send meg en mail på [email protected]

Besøk oss på: http://www.dirtysniper.com

eller kom innom kanalen vår: #dsr.public @quakenet

spør etter meg hvis ingen av de som er der vet hva du spør om :p

 

Men husk: AKTIVE spillere only

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Prøv å tenk selv...........piloter, klan, hva tror gamerne jeg tenker på da??

commanche 4? nei seff er det battlefield1942.

Og hvis den som leser dette og ikke skjønte at det var battlefield, trenger vi deg sikkert heller ikke.

 

Ellers så ville jeg at så mange som mulig skulle inn på siden vår ja.

Lenke til kommentar
Hei

Jeg har litt lyst å joine en americas army clan. Får jeg komme på en try-out en gang?

 

Br

:evil:

 

Halla :)

 

Add meg på icq 108980163 eller stikk innom #dsr.public @ quakenet så kan vi jo snakkes der :)

 

Btw noen kjappe "regler" for å joine D.S.R - Du må:

- Være over 18 år (unntak har blitt gjort og gjøres nok igjen i spesielle tilfeller).

- Kunne kommunisere på Norsk. (baah regner med du kan det siden du leser dette forumet :p)

- Være aktiv: Dvs spille mye, være sugen på kamper mot andre klaner og være et aktivt medlem av et etterhvert stort community.

- Utvise normal god oppførsel: Drittsekker får ikkje joine uansett kor gode de måtte være :-)

 

Mvh

Nitro

Co - www.dirtysniper.com

Lenke til kommentar
Hei

Jeg har litt lyst å joine en americas army clan. Får jeg komme på en try-out en gang?

 

Br

:evil:

 

Halla :)

 

Add meg på icq 108980163 eller stikk innom #dsr.public @ quakenet så kan vi jo snakkes der :)

 

Btw noen kjappe "regler" for å joine D.S.R - Du må:

- Være over 18 år (unntak har blitt gjort og gjøres nok igjen i spesielle tilfeller).

- Kunne kommunisere på Norsk. (baah regner med du kan det siden du leser dette forumet :p)

- Være aktiv: Dvs spille mye, være sugen på kamper mot andre klaner og være et aktivt medlem av et etterhvert stort community.

- Utvise normal god oppførsel: Drittsekker får ikkje joine uansett kor gode de måtte være :-)

 

Mvh

Nitro

Co - www.dirtysniper.com

 

Da Uber Lord has spoken :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...