Gå til innhold

Nytt C&C-basert skytespill? (Multi)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Som en stor fan av C&C universet og Westwood syntest jeg at Renegade var rimelig bra. Kjøpte fullversjonen da det kom ut og storkoste meg først med Singleplayer og så med Mulitplayer.

 

Nøyaktig hva det var som gjorde det så bra i mine øyne kan jeg ikke svare godt på. Var kanskje noe med at du så C&C Universet i First Person! Grafikken var jo helt rå på den tiden og du kunne kjøre mange av de kule kjøretøyene fra C&C.

 

Stemningsmessig så er det ingen av de tidligere strategispillene fra westwood som slår den originale C&C etter min mening. Red Alert kommer rett etter.

 

Alt har nok mye med Nostalgi å gjøre.

 

Etter at EA tok over har magien forsvunnet og jeg bryr meg egentlig ikke om hva som måtte komme.

Endret av Mr. Gnom
Lenke til kommentar

I tillegg har vi jo en kommandosoldat i både C&C og Red Alert, så hvorfor ikke la oss spille som ham eller henne? Da hadde det kanskje blitt litt mer interessant enn en tilfeldig dust som kan gjøre hva han vil, inkludert kjøre samtlige kjøretøy og banke hele fiendehæren alene uten å svette. Selv Tanya var ikke udødelig Hun var derimot i Eight Legged Freaks, men det snakker vi ikke så høyt om. :D

Lenke til kommentar
I tillegg har vi jo en kommandosoldat i både C&C og Red Alert, så hvorfor ikke la oss spille som ham eller henne? Da hadde det kanskje blitt litt mer interessant enn en tilfeldig dust som kan gjøre hva han vil, inkludert kjøre samtlige kjøretøy og banke hele fiendehæren alene uten å svette. Selv Tanya var ikke udødelig Hun var derimot i Eight Legged Freaks, men det snakker vi ikke så høyt om. :D

 

Eight legged freaks ruler jo gata da! dritmorsom film!.. dessuten har vel Red alert allerede ett snev av kjempemaur :p

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...