Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

[Løst]Blir mobbet på skolen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Da liker han kanksje hvordan du reagerer. Jeg pleier å slå de som plager meg hardt i skulderen eller låret (av de som går i klassen, ingen andre som plager meg)

 

Du er da 12 år elns, forskjell på det og fjortisser wtfbbq..

Jeg sier bare hva jeg gjør-.-

 

2. Latterkongen, bare hold deg utenfor, du gjør ikke annet enn å gi deg selv flere poster, og tro du opptrer som tøff for oss andre på forumet...

Nei. Jeg ga han et råd-.

Lenke til kommentar

Jeg regner med at du ikke har fortalt det til foreldrene dine, så jeg synes du skal gå forsiktig fram til moren eller faren din og fortelle om det som foregår. Hvis de er gode, voksne, reflekterte foreldre vil de garantert gjøre alt for å beskytte deg og ta opp saken med lærer, rektor, eleven, elevens foreldre osv. Det vet jeg at min mor ville gjort hvis jeg ble mobbet.

Lenke til kommentar

Du vet at vi har en samletråd for felles mobbeofre? Jeg startet den og fortalte min historie der og fikk mange tilbakemeldinger, råd, tips og støtte fra folk som kanskje har vært i samme situasjon selv. Du kan jo søke den opp, den er mye mer effektiv enn å ha en tråd i OT-baren, og den hjalp meg kjempemasse.

Lenke til kommentar

Når han holder på sånn som en fjortenåring, virker det egentlig som om han har noen passive foreldre som ikke gir f. Når en så ung gutt, gjentatte ganger har vært i konfrontasjon med "onkel blå" burde foreldrene ha kommet inn på banen for lenge siden, og fått han til å skjerpe seg drastisk. Prat heller med rektor. Idioten virker ikke ut som du klarer å få noe vett inn i uansett. *håpe på utvisning* :p

Lenke til kommentar
Vell, Kanskje du fortjente det?

Jeg har aldri gjort han noe. Jeg spurte han hvorfor han holder på sånn. Da svarte han "Fordi det er morsomt."

 

Lærere er bare jævler. du må si fra til rektor eller assisterende rektor eller sosiallærer. Når begynte det?

Det er holdt på ca. 2 måneder.

Da liker han kanksje hvordan du reagerer. Jeg pleier å slå de som plager meg hardt i skulderen eller låret (av de som går i klassen, ingen andre som plager meg)

de svakeste slår, fakta faen.....du må komme på noe morsomt som også er hardt og bemerkelsesverdig!

Lenke til kommentar
Han er vel en slags wannabe gangster. Har vært med på å stjålet biler og kræsjet og vært i flere konflikter med polititet. Røyker og snuser hver dag selv om han bare er 14...

 

Han jeg snakket om var nok noe eldre. En taper dog uansett. Ble arrestert for å skyte med revolver etter diverse russebiler og kunne fort ha tatt livet av noen. Ruset seg på øl og fleinsopp.

 

Det som er litt rart er at jeg etter hvert ble litt kjent med ham, og faktisk inviterte han på fest hjemme hos meg etter en stund. Vi hadde en lang og fin prat og ble faktisk litt venner etterhvert.

 

Og dette var en som kunne hoppe ut av en bil på bybrua i Hønefoss og bare banke skitten av en han ikke likte ganglaget på sånn uten videre...

Lenke til kommentar
Du vet at vi har en samletråd for felles mobbeofre? Jeg startet den og fortalte min historie der og fikk mange tilbakemeldinger, råd, tips og støtte fra folk som kanskje har vært i samme situasjon selv. Du kan jo søke den opp, den er mye mer effektiv enn å ha en tråd i OT-baren, og den hjalp meg kjempemasse.

Ok, Jeg skal sjekke den ut. Har egentlig ikke vært noe her innpå. Bare hørt om siden liksom, og registrerte meg i dag.

Lenke til kommentar

Anbefaler deg å prøve å bli homie med han. Bøy deg i støvet..Du har med en kriminell å gjøre. Smisk med han. Heng med han. Gi han komplementer som: "Trener du mye"? "Hvordan har du blitt så sterk"..."Skulle ønske jeg var som deg"..

Høres gayish ut..men jeg tror dette er den enkleste løsningen.

Får håpe han gir deg nåde etterhvert;)

Lenke til kommentar
Anbefaler deg å prøve å bli homie med han. Bøy deg i støvet..Du har med en kriminell å gjøre. Smisk med han. Heng med han. Gi han komplementer som: "Trener du mye"? "Hvordan har du blitt så sterk"..."Skulle ønske jeg var som deg"..

Høres gayish ut..men jeg tror dette er den enkleste løsningen.

Får håpe han gir deg nåde etterhvert;)

hehe, da blir han etterhvert bare mer mobba, isteden for alle de andre orda han blir kalt, gjetter jeg på "Jævla Bikje"....

altså løpehund....

Lenke til kommentar
Han er vel en slags wannabe gangster. Har vært med på å stjålet biler og kræsjet og vært i flere konflikter med polititet. Røyker og snuser hver dag selv om han bare er 14...

Kjipt at han har sin sosiale topp når han er 14 da. Om 4-6 år bor han hos moren sin, jobber på Rimi, og har ingen ekte venner, mens du er i full ferd med en spennende utdannelse og trives godt med gode venner ;)

Lenke til kommentar

Har også merket at jeg har fått mye mindre respekt i det siste. Før, i begynnelesen av ungdomsskolen, da hadde jeg mange venner og alle synts jeg var en grei fyr og jentene hadde ikke noe i mot å snakke med meg. Men nå driver folk og kaler meg "japse" som de mener er japaneser. BARE fordi jeg leser manga. Jeg ble født i Norge, alltid bodd i Norge, aldri vært i Asia.. Også dette begynner jeg å bli sinnsykt irritert av. Alle får meg til å virke som en stor taper..

Lenke til kommentar
Anbefaler deg å prøve å bli homie med han. Bøy deg i støvet..Du har med en kriminell å gjøre. Smisk med han. Heng med han. Gi han komplementer som: "Trener du mye"? "Hvordan har du blitt så sterk"..."Skulle ønske jeg var som deg"..

Høres gayish ut..men jeg tror dette er den enkleste løsningen.

Får håpe han gir deg nåde etterhvert;)

 

Hmmm.... Du hadde vel til og gitt ham en i stumpen du? Håper ikke dette var seriøst....

Lenke til kommentar
Har også merket at jeg har fått mye mindre respekt i det siste. Før, i begynnelesen av ungdomsskolen, da hadde jeg mange venner og alle synts jeg var en grei fyr og jentene hadde ikke noe i mot å snakke med meg. Men nå driver folk og kaler meg "japse" som de mener er japaneser. BARE fordi jeg leser manga. Jeg ble født i Norge, alltid bodd i Norge, aldri vært i Asia.. Også dette begynner jeg å bli sinnsykt irritert av. Alle får meg til å virke som en stor taper..

 

Det er en ond sirkel det der... Om noen hakker blir andre med.... Du må ta igjen! Vet det er tøfft men lover deg at det virker!

 

Har med selvrespekt å gjøre også!

Endret av trn100
Lenke til kommentar
Anbefaler deg å prøve å bli homie med han. Bøy deg i støvet..Du har med en kriminell å gjøre. Smisk med han. Heng med han. Gi han komplementer som: "Trener du mye"? "Hvordan har du blitt så sterk"..."Skulle ønske jeg var som deg"..

Høres gayish ut..men jeg tror dette er den enkleste løsningen.

Jaha?

Får håpe han gir deg nåde etterhvert;)

Så først seier du at guten berre skal godta ting som blir gjort, for så å håpe på nåde? Det einaste offeret vil oppnå er enno meir bank, fordi "sjefen" er redd offeret plutselig skal byrje å tenke sjølv. Dette må vere den dummaste løysinga på eit problem, eg har lest på lenge.

 

On: Heng han ut på andre, meir taktisk måtar.

 

Dersom han ikke er så smart, forsøk å ta igjen verbalt. Si du skulle gjerne slått tilbake, men vil ikke ha kvisene hans smurt over knokene.

Word, beste forslaget i heile tråden. Start å kall han "snøsokken" eller noko. Når han kjem bort til deg seier du: "Flytt deg då, du blender meg!" osv.

Lenke til kommentar

Hadde det slik jeg også, jeg var en del yngre enn deg da var vell sånn 10-12 år. Ble mobba av en feit fan hver dag, ente ofte at jeg gikk løs på jæveln. Naturligvis var jo ikke det så lett i og med at han veide et tonn mer enn meg. Hvis han som mobber deg er på sånn ca samme størrelse som deg vil jeg nesten anbefale deg og gå til angrep, men prøv og unngå lærere da.

 

Men det kan jo selvfølgelig løses på en bedre måte også hvis du tilfeldigvis skulle ha et kamera kan du jo filme han når han mobber deg, bare skul det for han da.

Videre kan du jo snakke med foreldrene dine, etter mine erfaringer gir rektor og lærere fan men kan jo hende at noen bryr seg.

 

Det beste hadde jo selvfølgelig vært utbressing, siden han er kriminell burde jo det være mulig. Hvis du har beviser på at han har gjort noe galt kan du jo si til han ta hvis han ikke slutter og mobbe deg går du ut med bevisene dine. Bare husk og ta en backup hvis du skulle ha med deg beviset på skola for å vise ham.

 

Håper virkelig du blir kvitt denne jævelen og kan fortsette og trives på skolen, syns det er trist at noe sånt skjer.

Lykke til.

 

Edit: Fjernet noe som var virkelig dumt sagt av meg.

Endret av Tom-i-hue
Lenke til kommentar
Dersom han ikke er så smart, forsøk å ta igjen verbalt. Si du skulle gjerne slått tilbake, men vil ikke ha kvisene hans smurt over knokene.

Hah! Den var jammen god. Kommer til å prøve det ;) Men også, han der mobberen har også en kompis, han er noen ganger med, men det er enkelte ganger, eller hvis han ser det blir for mye, støtter han meg og får medfølelse og får de andre til å slutte. Og fordi alle har respekt for han, hører de på han og. Men i går var han med å slå meg... Så han er ikke noe særlig bedre han eller, Mulig det var fordi vi fikk tilbake engelsk prøvene, han fikk 5+ og jeg fikk 6. Da ble han skikkelig sur.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...