pompews Skrevet 12. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 12. desember 2007 (endret) Hei! Har noe lort til ps2 og pc som bare ligger der og tar plass og støver, så jeg vil selge dem! Har tenkt å selge dem til den lokale Spiderman-butikken (heter den Game nå??) for noen billige penger... Spillene: Warrior Kings (PC) Civilization IV (PC) Lord OfThe Rings: Fellowship of the Rings (PC) Outrun 2006: Coast 2 Coast (PS2) Disney's Fantonald: Platyrhynchos Kineticus (PS2) James Bond 007: Nightfire (PS2) Alle er i tipptopp kvalitet bortsett fra at det hakker litt på en bane i 007-spillet, og jeg har foresten ikke prøvd Outrun 2006. Noen tanker på dettan herrane? Hvor mye får jeg for dette? Edit: Ante ikke hvor jeg skulle skrive dette så bare flytt den vis den ikke hører hjemme her... Endret 12. desember 2007 av pompews Lenke til kommentar
Woopster Skrevet 12. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 12. desember 2007 Ikke selg til butikk, du får bare noen tiere og en klapp på skuldra. Selg det via Finn.no, Qxl eller en annen auksjons eller annonseplass. Mer penger å hente på å selge det på den måten. Lenke til kommentar
pompews Skrevet 12. desember 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 12. desember 2007 Nja, har avtalt med en kompis allerede om å stikke til byen og selge spillene. Lenke til kommentar
Hockax Skrevet 12. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 12. desember 2007 Hei! Har noe lort til ps2 og pc som bare ligger der og tar plass og støver, så jeg vil selge dem! Har tenkt å selge dem til den lokale Spiderman-butikken (heter den Game nå??) for noen billige penger... Spillene: Warrior Kings (PC) Driver med da, ikke selg det spillet, det er driit kult.... Haha lol bare tulla Lenke til kommentar
pompews Skrevet 12. desember 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 12. desember 2007 Har runda det, synes det var dritkort :\ Men det var arti i den tiden jeg spilte det Lenke til kommentar
r88 Skrevet 12. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 12. desember 2007 Spillene: Warrior Kings (PC) Civilization IV (PC) Lord OfThe Rings: Fellowship of the Rings (PC) Outrun 2006: Coast 2 Coast (PS2) Disney's Fantonald: Platyrhynchos Kineticus (PS2) James Bond 007: Nightfire (PS2) Med unntak av Civ 4 så må dette være den mest begredelige ansamlingen av spill jeg har sett noe sted, kanskje med unntak av i billigboksene på Europris og Nille.. Jeg tror ikke en spillbutikk gir mer en 5-10 pr pc-spill, kanskje 25 for Civ, om de i det hele tatt tar inn brukte pc-spill. Outrun og 007 får du kanskje 35 for, mens Fantonald er jeg sikker på at de ikke tar i mot gratis en gang. Mitt tips: Kjøp nye cover, og vask platene frie for fettflekker og gaus med varm vann og litt Zalo, så gir du de bort som julegaver. Om noen lurer på hvor du har kjøpt de pga at de vil bytte de så får du finne på noe lurt.. Lykke til..! Lenke til kommentar
rulleguru Skrevet 12. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 12. desember 2007 Hm er det noen butikker som kjøper pcspill altså? Trodde ikke det. Tror du er heldig om de vil ha noen av de konsollspillene i det hele tatt. Lenke til kommentar
Dragoncrest Skrevet 13. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 13. desember 2007 Game tar ikke imot PC spill, tviler også på at du får mange kronene for de PS2 spillene. Din beste sjanse for å tjene noe på de er qxl eller Finn.no. Lenke til kommentar
Kimelimm Skrevet 13. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 13. desember 2007 På EB Games kan man ikke bytte inn PC spill fordi CDKey og slikt er problemer... Lenke til kommentar
Holtemann Skrevet 13. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 13. desember 2007 Støtter meg på resten av gjengen. Å selge til en sjappe er ikke akkurat en fornuftig deal, med mindre du er happy med to hundelapper for alt, liksom.. EB Games har en deal, hvor du kan bytte inn en brukt Ps2 og fem spill og får kjøpe en XboX360 til 699,- Ville heller satsa på det Lenke til kommentar
pompews Skrevet 14. desember 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 14. desember 2007 Haha, han i disken ville bare ha to av spillene Fikk 10,- for Warrior Kings og 40,- for Outrun 2006. De andre spillene var ikke ripet i det hele tatt! Og verst av alt: Jeg og kompisen min måtte ha med en voksen plutselig, så jeg måtte ringe modern Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 17. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 17. desember 2007 Du ville fått langt, langt mer for spillene dersom du solgte de gjennom en nettauksjon. Lenke til kommentar
Allt í lagi Skrevet 17. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 17. desember 2007 Haha, han i disken ville bare ha to av spillene Fikk 10,- for Warrior Kings og 40,- for Outrun 2006. De andre spillene var ikke ripet i det hele tatt! Og verst av alt: Jeg og kompisen min måtte ha med en voksen plutselig, så jeg måtte ringe modern Hørtes ut som en fantastisk deal. Hva med gi spillene bort til en slektning eller noe? Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 17. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 17. desember 2007 Hvor mye tror dere jeg får for disse om jeg feks selger de til EB Games? Gears of War Rainbow Six Vegas Splinter Cell Double Agent. Saints Row Alle til 360. Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 17. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 17. desember 2007 Hvor mye tror dere jeg får for disse om jeg feks selger de til EB Games? Gears of War Rainbow Six Vegas Splinter Cell Double Agent. Saints Row Alle til 360. Er jo et år gamle, men jeg vil tro at du kan få hvertfall 500-700 for det. Usikker på hva EB Games tar for de titlene for tiden, men jeg fikk 640,- for Forza 2 og FIFA 08, så man kan fort få en slant. Lenke til kommentar
Krom-stag Skrevet 17. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 17. desember 2007 Muligens litt OT, men jeg leste tittelen som: "Skal selge sex til en butikk" . Lenke til kommentar
SanStian Skrevet 17. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 17. desember 2007 Bruker denne tråden her jeg også. Noen som vet sånn ca. hvor mye jeg vil få for xbox 1 med 2 kontrollere og spillene Halo 2, Scarface, Black, Battlefield 2, Gudfaren, NHL 05, NHL 06 og Fifa 05 hos EB Games? Og hvor mye ville jeg fått for Assassins Creed og Warhawk til Ps3? Lenke til kommentar
pompews Skrevet 17. desember 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 17. desember 2007 Dere får faen meg ikke lov å bruke min tråd til deres salg! Næida bare tulla HAHAHA. Lenke til kommentar
~grevN'` Skrevet 18. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 18. desember 2007 OmG 2k! Når Spiderman åpnet - kjøpte de ett kellogs spill for 100 spenn og jeg sa at det var collecters edition til hu som stod i kassa xD whahahahhaahhah btw det er bedre å bytte enn å selge d00d ;D Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå