Erasus Skrevet 10. mars 2008 Skrevet 10. mars 2008 Det komemr HL: Ep 3 ja, siste spillet der man spiller som Gordon Freeman. I Half-Life 3 spiller man ikke lenger som Gordon Freeman har Valve sagt. Så vær litt grei og suppler oss med en link med det samme kanskje?
Vrengtpolvott Skrevet 10. mars 2008 Skrevet 10. mars 2008 Nå har jo vi allerede sett noe av det som kommer med EP3 . i og med "Lost Cost" HDR techdemoen som ligger ute.Antar at de dytter inn noen andre bits også , men HDR kommer nok til å være et viktig "selling point" for EP3. HDR har jo vært siden Episode 1, og The Lost Coast kom ut før Ep1 som en techdemo til hva som kom til å bli i Ep1, så det er nok ikke sellingpoint for Ep3 du
Åsen Skrevet 10. mars 2008 Skrevet 10. mars 2008 Det komemr HL: Ep 3 ja, siste spillet der man spiller som Gordon Freeman. I Half-Life 3 spiller man ikke lenger som Gordon Freeman har Valve sagt. Skulle gjerne likt å vite linken til der det står.
Robz Skrevet 16. mars 2008 Skrevet 16. mars 2008 Det jeg har hørt er at HL3 går på helt annen storyline... Sikkert samme oppsett, men jeg har hørt at du ikke spille som Dr. Freeman lenger... Men du spiller fortsatt i HL Universet... Lurer fert på åssen HL3 blir... veit bare at hl2 ep.3 så tipper jeg stert at de fleste hemmelighetene blir avslørt... Og vis jeg ikke tar feil så dør Dr. Freeman.. Bare og vente og se veit bare at hl seriene rocker rumpe, Noen som har noen updates/news angående ep.3 eller når den kan ventes i butikkene? ~ Robz
Erasus Skrevet 16. mars 2008 Skrevet 16. mars 2008 Hvor er det dere "hører" om ditten og datten? For det jeg har hørt er følgende: Valve går ikke ut og snakker om Half-Life 3, når dem ikke er ferdig med historien til Half-Life 2: Episode 3 engang. Dermed spør jeg: WTF?
Robz Skrevet 16. mars 2008 Skrevet 16. mars 2008 Hvor er det dere "hører" om ditten og datten? For det jeg har hørt er følgende: Valve går ikke ut og snakker om Half-Life 3, når dem ikke er ferdig med historien til Half-Life 2: Episode 3 engang. Dermed spør jeg: WTF? Vis jeg ikke tar feil hørte jeg det av en av utviklerne som sa at det var alt de kunne si, somikke var helt lov, han sa bare HL3 er en annen storyline og du spiller ikke lengre som Dr. Freeman... Det er ikke helt sikkert at det er sant men alikevel spennende.. HL3 Burde btw ha en annen storyline... Valve har også bekreftet at HL universet avsluttes ikke i HL3 det skal fortsette...
Amaru Skrevet 24. mars 2008 Skrevet 24. mars 2008 Kommer sikkert en ny vri kan jo ikke holde på med the Combine i all evighet heller. Håper indelig ikke Valve går tom for ideer, håper de tenker litt nytt =) Noen som vet om Ep3 kommer til å bli mye mer krevende? Var veldig taknemlig for att jeg kunne kjøre Ep2 på fullt med min mellombudsjett PC.
Zeph Skrevet 24. mars 2008 Skrevet 24. mars 2008 Når eventuelt The Combine blir slått kan dei godt avslutte HL-serien og starte på noko nytt.
Erasus Skrevet 25. mars 2008 Skrevet 25. mars 2008 Største "slap in the face" blir om dem dreper Gordon og vi får f.eks Alyx som ny hovedperson. Dessuten klarer jeg ikke helt se poenget med hvorfor Half-Life 3 skulle være uten vår alles kjære Freeman.
JFM Skrevet 25. mars 2008 Skrevet 25. mars 2008 Dessuten klarer jeg ikke helt se poenget med hvorfor Half-Life 3 skulle være uten vår alles kjære Freeman. Da er vi to
Campin Carl Skrevet 27. mars 2008 Skrevet 27. mars 2008 Adrian Shephard? YAY! da får vi kanksje vite hva det nå enn var som skjedde med han etter i mellom tiden, men da håper jeg at man møter på drill-sersjanten hans fra Bootcamp i Opposing Force. Det kan også hende vi får høre mer om Gina Cross & Colette Green fra Decay
Vrengtpolvott Skrevet 27. mars 2008 Skrevet 27. mars 2008 Adrian Shephard? YAY! da får vi kanksje vite hva det nå enn var som skjedde med han etter i mellom tiden, men da håper jeg at man møter på drill-sersjanten hans fra Bootcamp i Opposing Force. Det kan også hende vi får høre mer om Gina Cross & Colette Green fra Decay Tvilsomt, de i Opposing Force var bare noen Gearbox hadde funnet på, og er ikke bekreftet av Valve som en del av Half-Life historien. De fra Decay er mulig, ettersom de er blitt nevnt tidligere i spillene utenom der.
Erasus Skrevet 27. mars 2008 Skrevet 27. mars 2008 Jeg må innrømme at Opposing Force var utrolig kult, jeg digga Adrian Shephard. Hvis de skal finne en ny vri/måte å flette denne karakteren inn i HL-universet, så ville nok jeg ha jubla!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå