Gå til innhold

Gran Turismo Prologue - Diskusjonstråd


UrgeLoL

Anbefalte innlegg

Er jo håpløst hvis det kommer en stor oppdatering uten skade og ett bedre online opplegg! fortsatt ingen som vet noen dato?

 

Som jeg sa tidligere de har ikke satt noen dato ennå! Så det veit de vel bare selv!

Klarer meg fint uten noe skade modell, men online biten bør pusses litt på!

Dag/Natt kjøring å forskjellig vær hadde vært fint!

 

Hvis det er så ille å spille uten skade får du heller la være da!

GT har jo aldri hatt noen skademodell!

 

 

Litt fanboy eller? Har ikke sagt at spillet er dårlig men i 2008 må man faktisk forlange litt mere av ett spill enn at det bare ser pent ut, Kan ikke kalles bilsimulator så lenge folk kan dra rett i autovernet og kjøre videre, så hvis dem vil henge med i spill utviklingen så er det kanskje på tide med en skademotor og litt flagg ved online kjøring. Blir dumt å kalle det bilsimulator ellers!

 

 

P.S Gratulerer så meget gtspeedy

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Litt fanboy eller? Har ikke sagt at spillet er dårlig men i 2008 må man faktisk forlange litt mere av ett spill enn at det bare ser pent ut, Kan ikke kalles bilsimulator så lenge folk kan dra rett i autovernet og kjøre videre, så hvis dem vil henge med i spill utviklingen så er det kanskje på tide med en skademotor og litt flagg ved online kjøring. Blir dumt å kalle det bilsimulator ellers!

 

 

P.S Gratulerer så meget gtspeedy

 

Hm Fanboy kanskje! Men det er jo veldig enkelt liker du det ikke spill noe annet!

Men men folk finner altid noe å klage på... Så kommer det skade så er det sikkert noe galt med det også! Husk det er GT Prologe ikke GT5 det er som en Beta!

 

Gt kommer "kanksje" neste år, men jeg tror mest på 2010

Lenke til kommentar

hm vel jeg spiller GT5P 2-6timer hver dag!!!!

Å i ett løp med 12-16stk som konstant dytter deg i veggen eller i ræva

så tror jeg ikke bilen din går så bra veldig lenge!

Først private race rom, så skade!

 

Er ikke at jeg ikke vil ha det, men det må gjøres på en bra måte å det kommer neppe i år hvertfall! Noe jeg DRITER i!

Lenke til kommentar
hm vel jeg spiller GT5P 2-6timer hver dag!!!!

Å i ett løp med 12-16stk som konstant dytter deg i veggen eller i ræva

så tror jeg ikke bilen din går så bra veldig lenge!

Først private race rom, så skade!

 

Er ikke at jeg ikke vil ha det, men det må gjøres på en bra måte å det kommer neppe i år hvertfall! Noe jeg DRITER i!

 

Hvilken relevans har det hvor mye du spiller? Jeg har G25 og Playseat, så da er jeg en bedre og mer meningsfull GT-spiller enn deg? Skademodell må vi ha, og det så fort som mulig. Mangelen på nettopp det er den store flaskehalsen for GT i dag. Vi vil ha bilsimulator, ikke radiobilsimulator.

Lenke til kommentar
hm vel jeg spiller GT5P 2-6timer hver dag!!!!

Å i ett løp med 12-16stk som konstant dytter deg i veggen eller i ræva

så tror jeg ikke bilen din går så bra veldig lenge!

Først private race rom, så skade!

 

Er ikke at jeg ikke vil ha det, men det må gjøres på en bra måte å det kommer neppe i år hvertfall! Noe jeg DRITER i!

Det vil jo bli likt for alle? De som dytter får jo trykt inn fronten på bilen sin, antar jeg. Så lenge en ikke kan kræsje for å få fordeler, synes jeg absolutt dette bør bli implementert i den ferdige versjonen.

Lenke til kommentar
hm vel jeg spiller GT5P 2-6timer hver dag!!!!

Å i ett løp med 12-16stk som konstant dytter deg i veggen eller i ræva

så tror jeg ikke bilen din går så bra veldig lenge!

Først private race rom, så skade!

 

Er ikke at jeg ikke vil ha det, men det må gjøres på en bra måte å det kommer neppe i år hvertfall! Noe jeg DRITER i!

 

Hvilken relevans har det hvor mye du spiller? Jeg har G25 og Playseat, så da er jeg en bedre og mer meningsfull GT-spiller enn deg? Skademodell må vi ha, og det så fort som mulig. Mangelen på nettopp det er den store flaskehalsen for GT i dag. Vi vil ha bilsimulator, ikke radiobilsimulator.

 

Hvem sa at ikke jeg har det samme! Å jada du er sikker mye bedre!

Gi meg en av Time Trial rekordene dine da! Får vi se hvor god du er?

 

Jeg var nummer 14 i GT Academy hvem plass kom du på?

Å jeg hadde bare hatt G25'n i en uke!

Endret av vicheous
Lenke til kommentar
hm vel jeg spiller GT5P 2-6timer hver dag!!!!

Å i ett løp med 12-16stk som konstant dytter deg i veggen eller i ræva

så tror jeg ikke bilen din går så bra veldig lenge!

Først private race rom, så skade!

 

Er ikke at jeg ikke vil ha det, men det må gjøres på en bra måte å det kommer neppe i år hvertfall! Noe jeg DRITER i!

 

Hvilken relevans har det hvor mye du spiller? Jeg har G25 og Playseat, så da er jeg en bedre og mer meningsfull GT-spiller enn deg? Skademodell må vi ha, og det så fort som mulig. Mangelen på nettopp det er den store flaskehalsen for GT i dag. Vi vil ha bilsimulator, ikke radiobilsimulator.

 

Hvem sa at ikke jeg har det samme! Å jada du er sikker mye bedre!

Gi meg en av Time Trial rekordene dine da! Får vi se hvor god du er?

 

Jeg var nummer 14 i GT Academy hvem plass kom du på?

Å jeg hadde bare hatt G25'n i en uke!

 

La meg først gi deg en elementær leksjon i norsk språk. Det heter ikke "Hvem plass kom du på", men "Hvilken". Så til timetrailrekord. Jeg har ikke spilt mange timetrails, og hvert fall ikke etter forrige oppdatering, men jeg brukte å ligge blant topp ti med R8 på Fuji. Tar du utfordringen? :)

Endret av Jorchi
Lenke til kommentar
hm vel jeg spiller GT5P 2-6timer hver dag!!!!

Å i ett løp med 12-16stk som konstant dytter deg i veggen eller i ræva

så tror jeg ikke bilen din går så bra veldig lenge!

Først private race rom, så skade!

 

Er ikke at jeg ikke vil ha det, men det må gjøres på en bra måte å det kommer neppe i år hvertfall! Noe jeg DRITER i!

 

Hvilken relevans har det hvor mye du spiller? Jeg har G25 og Playseat, så da er jeg en bedre og mer meningsfull GT-spiller enn deg? Skademodell må vi ha, og det så fort som mulig. Mangelen på nettopp det er den store flaskehalsen for GT i dag. Vi vil ha bilsimulator, ikke radiobilsimulator.

 

Hvem sa at ikke jeg har det samme! Å jada du er sikker mye bedre!

Gi meg en av Time Trial rekordene dine da! Får vi se hvor god du er?

 

Jeg var nummer 14 i GT Academy hvem plass kom du på?

Å jeg hadde bare hatt G25'n i en uke!

 

La meg først gi deg en elementær leksjon i norsk språk. Det heter ikke "Hvem plass kom du på", men "Hvilken". Så til timetrailrekord. Jeg har ikke spilt mange timetrails, og hvert fall ikke etter forrige oppdatering, men jeg brukte å ligge blant topp ti med R8 på Fuji. Tar du utfordringen? :)

 

 

Har aldri kjørt den før(med den bilen), men det har vel du en del tenker jeg! Helt greit!

Lenke til kommentar
Yes, på tide ta opp igjen GT5: Prologue etter tre mnd. pause. Noen som er med på en utfordring i kveld?

 

Hm Ja hvorfor ikke! Hva skal spilles? TT eller Online?

 

@Jorchi

Rett bak deg nå! Men som sagt liker ikke banen eller bilen har vel tatt ca10 runder tilsammen! Vi lar den gå til Mandag da skal jeg se om jeg får slått deg!

 

Hvis ikke skal du få den! Så tar vi en annen TT med annen bil!

Lenke til kommentar
Yes, på tide ta opp igjen GT5: Prologue etter tre mnd. pause. Noen som er med på en utfordring i kveld?

 

Hm Ja hvorfor ikke! Hva skal spilles? TT eller Online?

 

@Jorchi

Rett bak deg nå! Men som sagt liker ikke banen eller bilen har vel tatt ca10 runder tilsammen! Vi lar den gå til Mandag da skal jeg se om jeg får slått deg!

 

Hvis ikke skal du få den! Så tar vi en annen TT med annen bil!

 

Sånn, ser ikke ut som om du vil slå meg gitt. Et par løse runder, og jeg er opp på 12. plass. Vi får ta en Ny TT med ny bil, dette ble visst for mye for deg. Eller hva?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...