Gå til innhold

Gran Turismo Prologue - Diskusjonstråd


UrgeLoL

Anbefalte innlegg

  • 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse
Jeg skjønner ikke hvordan folk klarer å kjøre så bra på GT-academy banen jeg. Dritvanskelig. Uansett hvor mye jeg prøver, klarer jeg ikke å gjøre det bedre. Hva er trikset?

Gå på ranking lista og trykk på han som er på første plass, så tar du og lagrer save replayen hans. Se hvordan han kjører, trikset er riktig plassering og fart tilpasning.

Sliter nå med å få bedre en 1:22:500, er så drittkjedelig og kjøre om og om igjen uten å få bedre :(

Endret av Iceman22
Lenke til kommentar
Jeg skjønner ikke hvordan folk klarer å kjøre så bra på GT-academy banen jeg. Dritvanskelig. Uansett hvor mye jeg prøver, klarer jeg ikke å gjøre det bedre. Hva er trikset?

Kanskje dumt spørsmål, men må man laste ned den banen? :p

 

Nei, men du må registrere deg.

Hvor må jeg gå da?

Lenke til kommentar

Bare lurer på ett par ting ang. konkuransen.... hva med hvis top20 ikke vil delta videre? Jeg er litt usikker på om jeg har mulighet/tid til å gå videre. Dessuten, hvem har tid til å tilbringe mange mnd vekk fra jobb/skole for å dra vekk og leke med biler? Hvem skal betale hus-leia da?

 

Uannsett, har ikke rørt GTacademy på en uke... når slutter det? Og når er fase 2? Eller vet ingen det ennå?

 

Jorchi @ 25/06-2008 : 17:50)

Jeg skjønner ikke hvordan folk klarer å kjøre så bra på GT-academy banen jeg. Dritvanskelig. Uansett hvor mye jeg prøver, klarer jeg ikke å gjøre det bedre. Hva er trikset?

 

Jeg bruker clutch - du går faktisk milisekunder raskere da, og det telles. Men du må jo ha G25 rattet da :/. Ellers så er det bare å øve og øve og øve. Har sikkert kjørt 100 laps på den banen. Og jeg ser mange steder jeg kan gjøre det bedre. Er ikke så mye triks egentlig, bare kjør bedre enn ditt eget ghost. Eller noen på top lista sin ghost, ikke så lurt å begynne med 1st plass. Om du er på 9plass, så prøv å slå 8nd plass, også oppover, lettere sånn. Istedet for frustrasjon om å ikke greie å ta 1st plass med en gang.

Lenke til kommentar
Vet du hva jeg fant ut i dag?

 

At du kan bruke Logitech ratt m pedaler egentlig til ps2 til gt5p!

 

GT5P på ps2? Finnes det da?

Eller mener du at du kan bruke et ratt som egentlig er til Ps2 på Ps3? :p

Venter med PS3 til GT% slippes jeg :)

Logitech Driving Force til ps2 kan brukes på gt5p til ps3!!

Lenke til kommentar
  • 5 uker senere...

Kjøpt meg GT Prologue nå, og har et par spørsmål:

 

Det kommer en melding om at det er en oppdatering tilgjengelig, men hver eneste gang jeg prøver å lasta den ned, så kommer det at "download failed". Hva er det denne oppdateringen gjør?

 

Hvordan kommer jeg meg inn på GT-TV? Kommer bare melding om at jeg trenger update, og at klokke og dato er feil. Er denne tjenesten gratis? Og er det slik at jeg da kan se f.eks. Top Gear i HD?

 

Og er det noen som vet når det kommer trophy støtte til spillet? :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...