Gå til innhold

Gran Turismo Prologue - Diskusjonstråd


UrgeLoL

Anbefalte innlegg

Sånn, ser ikke ut som om du vil slå meg gitt. Et par løse runder, og jeg er opp på 12. plass. Vi får ta en Ny TT med ny bil, dette ble visst for mye for deg. Eller hva?

 

Har ikke hatt tid til å spille noe særlig! Å den banen er det for mange som kjører på utsiden av banen! Spillet heter ikke Lawnmover GT

 

@Goodkat

Ja, Logitech G25 (det beste)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Sånn, ser ikke ut som om du vil slå meg gitt. Et par løse runder, og jeg er opp på 12. plass. Vi får ta en Ny TT med ny bil, dette ble visst for mye for deg. Eller hva?

 

Har ikke hatt tid til å spille noe særlig! Å den banen er det for mange som kjører på utsiden av banen! Spillet heter ikke Lawnmover GT

 

Men jeg gjør ikke det. Vi tar en annen bane da, med F430 eller 599?

Lenke til kommentar

Fikk plutselig veldig lyst til å kjøre på Nurburgring, og GT4 cd'n har sviktet og på Forza2 så funker ikke G25.

Har noen av dere hørt om det vil være mulig å laste ned baner i høst? Ser de har bilder fra Nurburg på Prologen, men ikke noe bane.

Vil se hvor langt unna jeg er 7.29 med GT-R.

Lenke til kommentar
Er man nødt til å kjøpe en Suzuki Cappuccino for å klare Class C?

 

Har tatt alle løpene (gull) i Class C jeg har lov til å kjøre med Focus ST.

Nei, du må nok bare bite i det sure eple og kjøpe denne superbilen!!

 

(...fikset quoten for deg)

 

 

Fant det ut, har kjørt en del løp og kommet lenger. Straks ferdig med Class A nå, har ikke hatt tid til å kjøre noe siden i går :p

Men blir vel noen ganger med samme løp opp igjen og opp igjen, å jo ha råd til den forbaska ferrarien osv. etterhvert :p

 

Må si jeg gleder meg til hele GT5 kommer!!!

Lenke til kommentar

en ting jeg lurer på.. er det mulig å sjekke innstillingene til motstanderene? jeg har selv g25, men har merket at rundetidene mine blir betraktlig bedre når jeg kjører forcefeedbacken på 1 (ute i options)... blir jo driiit kjedelig å kjøre så det gjør jeg selvfølgelig ikke, men bare et spørsmål når man snakker om plasseringer...

 

og til deg vicheous... slapp av... greit med konkurranseinstinkt, men trenger ikke bli uforskamma av den grunn.

Lenke til kommentar
en ting jeg lurer på.. er det mulig å sjekke innstillingene til motstanderene? jeg har selv g25, men har merket at rundetidene mine blir betraktlig bedre når jeg kjører forcefeedbacken på 1 (ute i options)... blir jo driiit kjedelig å kjøre så det gjør jeg selvfølgelig ikke, men bare et spørsmål når man snakker om plasseringer...

 

og til deg vicheous... slapp av... greit med konkurranseinstinkt, men trenger ikke bli uforskamma av den grunn.

 

Nei det er ikke mulig å se utenom i Time Trials, men du får bare se hvilke dekk de bruker å om de har på TSC & ASM osv... Du får ikke se noe sted hva slags ratt eller andre innstillinger de bruker!

 

Å uforskammet? Hva var så uforskammet da? :hrm:

Lenke til kommentar
Er et frekt å spørre hvor gammel du er vicheous?

 

Kan ikke skjønne det, men er vel

bare sjekke profilen det!

 

Er du 32 år? Jeg er 19, og har hatt sertefikat i underkant av et år. Du har hatt sertifikat i? 14 år? Jaja, da har jeg hvertfall hadicapet på min side :) . Uansett, jeg skal prøve å kjøre litt mer på London banen.

Endret av Jorchi
Lenke til kommentar
Yes, på tide ta opp igjen GT5: Prologue etter tre mnd. pause. Noen som er med på en utfordring i kveld?

 

Hm Ja hvorfor ikke! Hva skal spilles? TT eller Online?

 

@Jorchi

Rett bak deg nå! Men som sagt liker ikke banen eller bilen har vel tatt ca10 runder tilsammen! Vi lar den gå til Mandag da skal jeg se om jeg får slått deg!

 

Hvis ikke skal du få den! Så tar vi en annen TT med annen bil!

Glemte visst det hele. Kan ta en session i morgen, timetrail. Flere er velkomne.

Lenke til kommentar
Nei det er ikke mulig å se utenom i Time Trials, men du får bare se hvilke dekk de bruker å om de har på TSC & ASM osv... Du får ikke se noe sted hva slags ratt eller andre innstillinger de bruker!

 

er ikke det litt suspekt da? vil da tro at feedback styrke, power assist og stearing type vil være av betydning når det gjelder tider online...

 

og når det er sagt... kjører alltid med

Stearing type: simulation

power assist: off

force feedback: 10

 

annet er for pyser :p

Endret av theGunner76
Lenke til kommentar
Hvilke biler bruker folk da dere kjører de første løpene i "S klassen" ?

 

Sliter litt med å vinne der av en eller annen grunn ;o

Litt varierende. For det meste har jeg brukt GT-R, F430 (litt vanskelig å håndtere med kontroll) og Corvette Z06. :) Første løpet i S Class er vanskelig, når jeg tenker meg om så er den faktisk ikke unnagjort. =/

Lenke til kommentar
Har et problem med prologen... Det kommer en oppdatering som jeg kan laste ned. Men på slutten av nedlastningen/instaleringen får jeg er error og kan ikke fulføre nedlastningen.. Noen som har hatt dette problemet? Hvet hva som må gjøres? Utrolig irriterende

 

Har akkurat det samme problemet. Men det er bare å starte nedlastingen på nytt. Du slipper å starte helt fra begynnelsen. Den fortsetter bare å laste ned fra der hvor det ble brutt. Jeg tror jeg startet nedlastingen 4-5 ganger for å få ned hele oppdateringen. Utrolig irriterende, ja :hrm:

Endret av praystation
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...