viuldriftking Skrevet 10. august 2008 Rapporter Del Skrevet 10. august 2008 man får ikke vere med Lenke til kommentar
Minus Skrevet 10. august 2008 Rapporter Del Skrevet 10. august 2008 Er dette forresten en slags engangsturnering? Jeg har verken GT5: Prologue eller PS3, men vurderer å kjøpe når 80GB-versjonen kommer. Tenkte kanskje jeg kunne delta i en slik turnering en gang jeg også. Lenke til kommentar
_KroSjefen_ Skrevet 10. august 2008 Rapporter Del Skrevet 10. august 2008 Er dette forresten en slags engangsturnering? Jeg har verken GT5: Prologue eller PS3, men vurderer å kjøpe når 80GB-versjonen kommer. Tenkte kanskje jeg kunne delta i en slik turnering en gang jeg også. det er mange turneringer på GTOnline som er kun i ein begrensa tidsperiode. Lenke til kommentar
viuldriftking Skrevet 10. august 2008 Rapporter Del Skrevet 10. august 2008 jeg har ikke hørt om det er noen lignene turnering! men kan jo hande de setter i gang noe sånt en gang til hvis det er vellyket! Lenke til kommentar
vicheous Skrevet 10. august 2008 Rapporter Del Skrevet 10. august 2008 He he alstå hvertfall 10 av de beste dukker ikke opp helt tragisk tidspunkt de tok dette på! Ikke får du refundert turen heller! Så blir nok veldig "billig" for mange! Her er litt om konken fra Dt.no: Virtuell racerfører Jeg kvalifiserte på 14 plass! (men har ikke lappen)... Så jeg kommer ikke!! Men Grattis til alle som klarte det! Å dere som kome over plass 20 burde trene! Go Gt-Speedy! Lenke til kommentar
viuldriftking Skrevet 10. august 2008 Rapporter Del Skrevet 10. august 2008 He he alstå hvertfall 10 av de beste dukker ikke opp helt tragisk tidspunkt de tok dette på! Ikke får du refundert turen heller! Så blir nok veldig "billig" for mange! Her er litt om konken fra Dt.no: Virtuell racerfører Jeg kvalifiserte på 14 plass! (men har ikke lappen)... Så jeg kommer ikke!! Men Grattis til alle som klarte det! Å dere som kome over plass 20 burde trene! Go Gt-Speedy! Spilte kun en kveld får å få den tiden. Også glemte jeg det bort. Mange har nok spilt mye mer en meg. Synd du ikke får bli med Skal nok spille noen timer de neste dagene! Lenke til kommentar
vicheous Skrevet 10. august 2008 Rapporter Del Skrevet 10. august 2008 (endret) Spilte kun en kveld får å få den tiden. Også glemte jeg det bort. Mange har nok spilt mye mer en meg. Synd du ikke får bli med Skal nok spille noen timer de neste dagene! He he! Jeg kjørte med kontroll opp til de siste dagene, lå på 44 med sixaxis... Kjøpte G25 :!: å kjørte meg opp til 14plass på noen dager! Har ikke kjørt med ratt på mange år! Ble nesten litt overasket hvor GOD jeg var! Nå driver jeg mest på HSR rev. drift(sjekk rankings med RWD bilene)! +noe online! ?Hvordan kan man glemme en så viktig konk? Edit: Spiller Gt5P MINST 2 timer hver dag! Endret 10. august 2008 av vicheous Lenke til kommentar
viuldriftking Skrevet 11. august 2008 Rapporter Del Skrevet 11. august 2008 Jeg dro en tur til bergen, å når jeg kom hjem hadde jeg glemt hele greia. det viktigste er at jeg er med videre i allefall! Lenke til kommentar
vicheous Skrevet 11. august 2008 Rapporter Del Skrevet 11. august 2008 He he vel vel! Jeg visste hele tiden jeg ikke skulle videre! Har ikke: Pass,Førerkort + Jeg har ikke plettfri vandel! det MÅ du også ha! Men måtte jo nesten være med forde! Eneste kravet jeg klarer er vel alder he he! Så driftking!!! Har du noen gode Drift rekorder da? Lenke til kommentar
viuldriftking Skrevet 12. august 2008 Rapporter Del Skrevet 12. august 2008 (endret) He he vel vel! Jeg visste hele tiden jeg ikke skulle videre! Har ikke: Pass,Førerkort + Jeg har ikke plettfri vandel! det MÅ du også ha! Men måtte jo nesten være med forde! Eneste kravet jeg klarer er vel alder he he! Så driftking!!! Har du noen gode Drift rekorder da? Hehe kaller meg viuldriftking. Så da er jeg vel den beste på viul http://www.gulesider.no/kart/map.c?ps=7&am...0&scrollY=0 Har ikke spillt gtp så veldig mye egentlig. Går mest i cod. Så de store rekordene har ikke kommet enda Endret 12. august 2008 av viuldriftking Lenke til kommentar
Peritass Skrevet 14. august 2008 Rapporter Del Skrevet 14. august 2008 kan noen si noe om når den skade oppdateringen skal komme eller er det like flytende som alt annet når det gjelder gran turismo? Den er etterlengtet Lenke til kommentar
Szmekken Skrevet 14. august 2008 Rapporter Del Skrevet 14. august 2008 Er det egentlig satt noen fast dato? Lenke til kommentar
vicheous Skrevet 14. august 2008 Rapporter Del Skrevet 14. august 2008 (endret) Er det egentlig satt noen fast dato? NEI! Det er bare sagt: Høsten 08 En stor oppdatering å det er heller ikke bekreftet at det blir noe skade modell da! Vi får bare håpe! Endret 14. august 2008 av vicheous Lenke til kommentar
Szmekken Skrevet 14. august 2008 Rapporter Del Skrevet 14. august 2008 Ja, og håpe at det blir gjennomført skikkelig. Lenke til kommentar
Peritass Skrevet 14. august 2008 Rapporter Del Skrevet 14. august 2008 Er jo håpløst hvis det kommer en stor oppdatering uten skade og ett bedre online opplegg! fortsatt ingen som vet noen dato? Lenke til kommentar
vicheous Skrevet 14. august 2008 Rapporter Del Skrevet 14. august 2008 Er jo håpløst hvis det kommer en stor oppdatering uten skade og ett bedre online opplegg! fortsatt ingen som vet noen dato? Som jeg sa tidligere de har ikke satt noen dato ennå! Så det veit de vel bare selv! Klarer meg fint uten noe skade modell, men online biten bør pusses litt på! Dag/Natt kjøring å forskjellig vær hadde vært fint! Hvis det er så ille å spille uten skade får du heller la være da! GT har jo aldri hatt noen skademodell! Lenke til kommentar
viuldriftking Skrevet 14. august 2008 Rapporter Del Skrevet 14. august 2008 Da vil jeg gratulere Gt-Speedy men seieren i GT Academy. Må bare si at den gutten er dritt flink. Lenke til kommentar
Iceman22 Skrevet 14. august 2008 Rapporter Del Skrevet 14. august 2008 Da vil jeg gratulere Gt-Speedy men seieren i GT Academy. Må bare si at den gutten er dritt flink. Var det 1on1 alle kjørte og hvilken bane kjørte de på? Brukte de G25? Lenke til kommentar
vicheous Skrevet 14. august 2008 Rapporter Del Skrevet 14. august 2008 (endret) Da vil jeg gratulere Gt-Speedy men seieren i GT Academy. Må bare si at den gutten er dritt flink. Som forventet! Men det er jo hele tiden sagt at 2-3 skulle videre, men det gjelder vel ikke for oss i nord da! Edit: Var vel bare i Finland de brukte G25 (er jo egentlig ikke støttet av GT5P det) å hadde Force Feedback skrudd av! Suzuka & Eiger var vel banene som i alle andre land! Endret 14. august 2008 av vicheous Lenke til kommentar
Minus Skrevet 14. august 2008 Rapporter Del Skrevet 14. august 2008 Gjett om jeg vil ha PS3 nå da... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå