Gå til innhold

Noen som vill rerolle Alliance?


Anbefalte innlegg

Hei der, kommer til å gå mer i dybden senere.

Men lurte på om det er noen PvE'ere som har lyst å rerolle Alliance. Jeg begynner personelig å bli lei Horde, har mest sannsynelig 2 venner som blir med.

Er på jobb atm, utdyper mer senere.

 

Server er ikke bestemt.

- Kommer til å lage en PvE guild. Som fort kommer til å møte bossene i karazhan!

 

-ME-0nly

Endret av ME-0nly
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Drit i å troll, Xint.

Vi driter i hvor langt guilden din er. Noen prøver bare å kose seg med spillet, og da trenger du ikke å rakke ned på dem. :)

 

Unnskyld om det virket som en trollpost, mente ikke det sånn.

 

Det jeg mente er at de fleste blir ikke så veldig fristet av å bli med å rerolle med en fremmed som har karazhan som målsetning. Jeg ville i alle fall satt meg litt høyere mål, men det er da bare meg.

 

Igjen, beklager om det ble lest som trolling ;p

Lenke til kommentar
- Kommer til å lage en PvE guild. Som fort kommer til å møte bossene i karazhan!

 

 

Karazhan var interessant - for ett halvt år siden :o

 

 

Drit i å troll, Xint.

Vi driter i hvor langt guilden din er. Noen prøver bare å kose seg med spillet, og da trenger du ikke å rakke ned på dem. :)

 

Unnskyld om det virket som en trollpost, mente ikke det sånn.

 

Det jeg mente er at de fleste blir ikke så veldig fristet av å bli med å rerolle med en fremmed som har karazhan som målsetning. Jeg ville i alle fall satt meg litt høyere mål, men det er da bare meg.

 

Igjen, beklager om det ble lest som trolling ;p

 

vel, han sa vel bare at de fort skulle møte bossene i kara, for og få fortgang på ting. Enten har du dårlig språk forståelse eller så er du bare ute etter å fremheve din O så store "epeen(?)" eller hva det nå kalles, Xinth.

Endret av værdama
Lenke til kommentar
- Kommer til å lage en PvE guild. Som fort kommer til å møte bossene i karazhan!

 

 

Karazhan var interessant - for ett halvt år siden :o

 

 

Drit i å troll, Xint.

Vi driter i hvor langt guilden din er. Noen prøver bare å kose seg med spillet, og da trenger du ikke å rakke ned på dem. :)

 

Unnskyld om det virket som en trollpost, mente ikke det sånn.

 

Det jeg mente er at de fleste blir ikke så veldig fristet av å bli med å rerolle med en fremmed som har karazhan som målsetning. Jeg ville i alle fall satt meg litt høyere mål, men det er da bare meg.

 

Igjen, beklager om det ble lest som trolling ;p

 

vel, han sa vel bare at de fort skulle møte bossene i kara, for og få fortgang på ting. Enten har du dårlig språk forståelse eller så er du bare ute etter å fremheve din O så store "epeen(?)" eller hva det nå kalles.

 

 

Ingen av delene : o

Lenke til kommentar

tihi. Vel. beklager mitt lille outburst der. godtar hans beklagelse og jeg sender en tilbake=)

 

Ontopic: Lykke til med rerolling:)

 

Edit: feil formulert. Prøver på nytt; Jeg kan jo ikke godta en beklagelse som ikke var sendt min vei, Men jeg sender fortsatt en til Xinth for mitt lille sinte utbrudd tidligere.

Endret av værdama
Lenke til kommentar

Ok, har en følelse at "alle" drittungene spiller Alliance. Jeg spilte alliance for lenge siden og tror ikke jeg kommer til å gå tilbake. Er det noen som har en link til en oversikt hvor man kan se hvilken alder de forskjellige spillerne er. Og hvilken rase de spiller.

Lenke til kommentar
- Kommer til å lage en PvE guild. Som fort kommer til å møte bossene i karazhan!

 

 

Karazhan var interessant - for ett halvt år siden :o

Kz er jo ganske intresant enda pga badges :)

 

Jeg er med på Silvermoon vist dere bestemmer dere for den serveren, som resto druid.

Endret av samebob
Lenke til kommentar
Ok, har en følelse at "alle" drittungene spiller Alliance. Jeg spilte alliance for lenge siden og tror ikke jeg kommer til å gå tilbake. Er det noen som har en link til en oversikt hvor man kan se hvilken alder de forskjellige spillerne er. Og hvilken rase de spiller.

 

Jeg trodde også at alle drittungene spilte som alliance, derfor rerollet jeg horde.... det varte til lvl 20.

 

Alliance og hordes har like mange drittunger. nuf' said.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...