Gå til innhold

Kandalf's WoW guide


Anbefalte innlegg

etter og lest denne guiden burde ingen ha noen problemer, wow er jo generelt ganske enkelt ^^

 

Artig å høre DET fra deg.

 

 

dette sa mod på hunter tråden

 

Tråden er rensket for x-antall off-topic poster. Vennligst hold dere til diskusjonen. Personlige konflikter kan dere eventuelt ta via PM.

 

vi kan jo si at hvis du har tenkt og hate meg, PM MEG.

 

dessuten er wow enkelt og lære seg, enkelt og spille ..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Har ingen kommentarer på selve innholdet akkurat nå, men for å gjøre det hele mer leselig ville jeg inndelt det klarere i kategorier, og hatt forskjellige former for overskrifter.

Eksempel:

 

Battlegrounds

Battlegrounds er et sted beregnet kun for PvP. Det finnes 4 forskjellige battlegrounds. Warsong gulch (10 man), Arathi basin (15 man), Eye of the storm (20 man) og Alterac valley (40 man). Fra battlegrounds får man honor og battleground marks som kan brukes til kjøp av items opp igjennom spillet. Win gir 3 marks, loss gir 1 mark.

 

Warsong gulch

Warsong gulch følger capture the flag prinsippet, man skal ta motstanderenes flagg fra deres base, springe over til deres egen base med det, og forhindre at fienden tar deres flagg. Man kan ikke capture flagget så lenge fienden har deres, dvs at dere må ha begge flagg for å få flag capture. Første mann til 3 flag captures har vunnet.

 

Arathi basin

I arathi basin er det 5 baser, hver base har et flag som man kan trykke på for å ta over. Begge lag starter med 0/2000 points og så er det om å gjøre å ta over mest baser og holde dem lengst mulig for å komme først til 2000.

 

 

Eye of the Storm er forresten også 15man.

Lenke til kommentar
  • 4 måneder senere...

Bare hoppet inn her for å melde min uenighet i noe av det du har skrevet om mage.

Arcane spec. er ikke foretrukket i end game instances, den er ikke veldig manaeffektiv. En annenting er at hit er viktig til du har cap, og du har også glemt å legge til spell haste som er viktigere enn både spell haste og intellect.

 

Alt det andre du har skrevet(som jeg har lest) var veldig bra skrevet! Takk for at du tok deg tiden til å skrive dette innlegget! =)

 

Unnskyld for bump

Endret av Fluffe
Lenke til kommentar
Bare hoppet inn her for å melde min uenighet i noe av det du har skrevet om mage.

Arcane spec. er ikke foretrukket i end game instances, den er ikke veldig manaeffektiv. En annenting er at hit er viktig til du har cap, og du har også glemt å legge til spell haste som er viktigere enn både spell haste og intellect.

 

Alt det andre du har skrevet(som jeg har lest) var veldig bra skrevet! Takk for at du tok deg tiden til å skrive dette innlegget! =)

 

Unnskyld for bump

Likevell, gjør full arcane noe helvete med dps, så lenge du har en fin mix med spelldmg, haste og hit.

Var i guild med Denne magen, og jeg kan trygt si han gjorde mye dmg.( Har på seg pvp gearet nå riktignok)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...