Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Som sikkert en del her på kaféen har fått med seg så er pcen min litt fucked idag

Men etter litt demontering:

*snipp*

Etter det:

bsod.gif

Så kom denne på skjermen igjen!

Pcen min har offisielt kræsjet og det kan ikke bli fikset :(

Er det en Dell Latitude du har? Isåfall finnes det ett diagnose verktøy på den for å sjekke harddisken PLUSS at det er 3 års garanti på disken så det er bare å kontakte Dell med feilkoden fra diagnose ;)

Skrevet
De helt nye joggeskoene mine er ødelagte allerede :/

Merke?

Resten av folka ang. HDD: Skal teste imorgen, spiller ikke noe rolle om det ikke funker, den er fucka opp nok fra før av sooo...

Skrevet
De helt nye joggeskoene mine er ødelagte allerede :/

Merke?

Aner ikke, men har hatt de en liten uke bare. Nå har det blitt en stygg kant i hælen som gir meg til helvete gnagsår. Må bytte de i morgen.

Skrevet (endret)
Er det en Dell Latitude du har? Isåfall finnes det ett diagnose verktøy på den for å sjekke harddisken PLUSS at det er 3 års garanti på disken så det er bare å kontakte Dell med feilkoden fra diagnose ;)

Det er en HP Compaq NX6125, den har diagnose for HDD, det kommer: Can not read the disk!

Sado-Jon, testa ut Nike? de er helt awsome!

Endret av Natrich
Skrevet
Ser ikke noe grunn til de skal bare vare en uke for at de kostet 400kr :roll:

Nike ja, hvis de hadde laget sko som så bra ut så.

Synes de har mye bra jeg, her er de jeg bruker nå.

Skrevet

Det kommer litt an på hvor man handler, men jeg kan ikke huske sist gang jeg så nye sko til under 400 spenn i alle fall :p

Oh well, nå har det eneste plusset med å være syk funnet meg.

Søss kjøpte meg t-skjorte ^^

Stor og komfy, og turkis! :D

Skrevet (endret)

Skal man ha en bra sko så må man opp mot 1k, som sagt det er ikke så dyrt når man bruker 1k på sko, man gjør det kun en gang i året.

Endret av Natrich
Skrevet

Fire hundre kroner er definitivt en liten pris å betale for et par sko, og man bør dermed ikke forvente all verden, men om man er ung og ennå vokser som et karsefrø er det jo ikke noe i veien med å kjøpe litt rimelige klær.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...