CypheroN Skrevet 16. april 2009 Skrevet 16. april 2009 Nei, det ekke FTW, Nopros! jeg kom til lv44 med Venusaur og klarte og slette alt.. Nintendo ftw! geimboy eller DS.
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 16. april 2009 Skrevet 16. april 2009 (endret) Pokemon Stadion på N64 var gøy. Da jeg var ung var det vel bare pokemon gul. Så kom rød og blå når jeg begynte i 6-7.klassen. BLASTOISE! Endret 16. april 2009 av Slettet-D7I5Gr2
TanTheMan Skrevet 16. april 2009 Skrevet 16. april 2009 (endret) Da jeg var ung var det vel bare pokemon gul. Så kom rød og blå når jeg begynte i 6-7.klassen.BLASTOISE! Gul kom etter rød og blå. Og Blastoise var den beste oppgraderingen av de tre startepokémonene, men på spillene så han fucka ut. Endret 16. april 2009 av TanTheMan
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 16. april 2009 Skrevet 16. april 2009 Jeg fikk med meg Pokemon gul først ivertfall. Så ble jeg kjent med rød og blå. Hadde ikke gamboy jeg. (hadde Nes,så solgte jeg den for å kjøpe Snes,så solgte jeg den for å kjøpe PS1.)
Ballus Skrevet 16. april 2009 Skrevet 16. april 2009 haha, er det flere som har fått PM av baby7u idag?
Ballus Skrevet 16. april 2009 Skrevet 16. april 2009 Gjør ikke noe, du kan få lese min. Hallo.Mitt navn er Ifeoma Jeg var imponert da jeg så profilen din på (www.diskusjon.no). Ett og jeg vil gjerne du e meg tilbake til min innboks, slik at jeg kan sende bildet mitt for at du skal vite hvem jeg er. i belive vi kan establishe en langvarig forhold skip med you.In tillegg vil jeg vil du skal svare meg gjennom min private e-post-boksen ([email protected]) Dette er fordi jeg dont vite mulighetene for remainning i forum for lenge. Vennligst svar til innboksen min slik at jeg kan være i stand til å sende bildet mitt, og fortelle deg mer om meg. Takk, venter på å høre fra deg soonest. Ifeoma [email protected] Hello. My Name is Ifeoma I was impressed when i saw your profile at (www.diskusjon.no ).a and i will like you to email me back to my inbox so that i can send you my picture for you to know who i am.i belive we can establishe a long lasting relation ship with you.In addition,i will like you to reply me through my private e mail box ([email protected] ) This is because i dont know the possibilities of remainning in forum for a long time. Please reply to my inbox so that i can be able to send you my picture and tell you more about me. Thanks,waiting to hear from you soonest. Ifeoma [email protected]
Sidious Skrevet 16. april 2009 Skrevet 16. april 2009 Det er forhåpentligvis ingen som faller for det der.
Lemon Skrevet 16. april 2009 Skrevet 16. april 2009 Hadde gått for det, jeg altså. Nå skal jeg lage pannekakerøre. Nam.
Demonfudge Skrevet 16. april 2009 Skrevet 16. april 2009 Ahh, det hadde vært jævlig godt nå. Har ikke helt funnet ut hva jeg skal ha til middag ennå jeg. Blir sikkert laks eller ørret, tenker jeg.
Inaktivbruker_101125 Skrevet 16. april 2009 Skrevet 16. april 2009 Blir sikkert laks eller ørret, tenker jeg. Do want
Wiciwato Skrevet 16. april 2009 Skrevet 16. april 2009 Det er vel enda tid til å gå for det? Hvorfor vente? Ta kontakt idag! Ja, jeg sier det igjen. Ta kontakt idag! IDAG! Ja, akkurat nå! Hvis du tar kontakt idag, får du gratis gullmedlemskap hos eldreforeningen i Slovakia. Ja, jeg sier det igjen! Ta kontakt idag, og du vil få et gratis sølvmedlemskap hos elveforeningen i Slovenia! Ja, ta kontakt IDAG! Scam, scam, scam. Altfor mye scam nå til dags.
Inaktivbruker_101125 Skrevet 16. april 2009 Skrevet 16. april 2009 Fikk nesten vondt i øynene av å lese all den repetasjonen, Wiciwato o.O
Demonfudge Skrevet 16. april 2009 Skrevet 16. april 2009 Do want Med kokte poteter og agurk? Yesh plx! Irriterer meg at Canal Digital ikke har gitt meg tilbake tvkanalene mine ennå.
Lemon Skrevet 16. april 2009 Skrevet 16. april 2009 Fikk nesten vondt i øynene av å lese all den repetasjonen, Wiciwato o.O Bytt tilbake avatar ASAP!
Anbefalte innlegg