Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Skrevet
Dunno. Dotten som godkjente det, selvom en moddis ville forandre det. =P Jeg tapte et veddemål.. derfor navnbytte.

Penis er et medisinsk uttrykk for en del av den menneskelige anatomien. Man skal være nærmere 15 enn 50 for å synes at det er noe å reagere på, mener nå jeg da.

Det er ord og uttrykk som ikke vil bli godkjent i brukernavn. (Nei, det gis ikke tilleggspoeng for å prøve å finne ut hvor grensen går.) Men så lenge brukere selv frivillig ber om navneendring skal det litt til for å nekte det.

Geir :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Jeg har godta meg på kaffe, karameller og forum i hele dag og får betalt for det :) Hva har skjedd?

Ååå. Okei, den der var god. Mer? :cry:

Jeg var så full at for all del så kan jeg bare ha runka med stålull, for jeg husker ikke så mye, det gjorde bare jævla vondt..

Så den gutten eller jenta bør ikke være mye stolt :p

Kanskje du bare har sånn ekstremt stort utstyr at det er håpløst å ikke komme hardt borti med tennene? :wee:

Skrevet
Jeg var så full at for all del så kan jeg bare ha runka med stålull, for jeg husker ikke så mye, det gjorde bare jævla vondt..

Så den gutten eller jenta bør ikke være mye stolt :p

Sikker på at det ikke var et "dyr" du fikk bj av?

snakemouth1.jpg

Skrevet (endret)
Kanskje du bare har sånn ekstremt stort utstyr at det er håpløst å ikke komme hardt borti med tennene? :wee:

Eller bare denne personen er veldig liten i kjeften? :p

Sikker på at det ikke var et "dyr" du fikk bj av?

Jeg er rimelig sikker på at det var en jente.. Men.. who knows? :O

Endret av Den store P
Skrevet
Kul tatoo da eplefe!
Jeg vet. :wee:

Ser jeg Aidskake/Penis Trygve i tråden? Vet du hva? Jeg har nettopp mailet Christiane med spørsmål om microdermals i kinnet, for jeg vil ikke stikke igjennom (tygge på piercinger osv) :D

Sweet. Jeg er mer for piercing da, for da får du en sånn søt grop. ^^

Skrevet
Sweet. Jeg er mer for piercing da, for da får du en sånn søt grop. ^^
Jeg har jo naturlige smilehull, så ankrer rett over dem, tenkte jeg. :wee:

Dessuten vil jeg ha microdermals der, og mellom puppene mine. :wee:

Skrevet
Eller bare denne personen er veldig liten i kjeften? :p

:roll: Sure thing. Evt så var det en gammel dame med gebiss, og så satt det ikke skikkelig fast. :wee:

Skrevet
*grøsse*

Jaja, hver sin smak.

Nei, e holder meg til MILF e :D

Kanskje det var ei jente med regulering? :p

Nei, det var det ikke og skal ho ha gnikka penishodet mot reggisen? :p Vis ikke på virker jo ikke reguleringa noe :p

Men nei, det var ikke en jente med regulering hehe

Skrevet
*grøsse*

Jaja, hver sin smak.

Nei, e holder meg til MILF e :D

Stifler's mom :wee:

---

Noen som skal noe morsomt i dag? =D

Skrevet

Vel, morsomt og morsomt. Først skal jeg spise kinamat, så skal jeg stupe rett ned på senga med en bok eller noe. Og selvfølgelig bruke masse tid på å grue meg til å stå opp tidlig i morgen. Akk...

Når jeg først kommer meg hjem ><.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...