Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har ikke han sagt før i bloggen sin at han var homo?:o Husker at dama mi viste meg bloggen hans og det var jo ganske sykt å lese Oo

Jo han har det. Dama mi også viste meg den bloggen. Pain. Jeg er innpå noen ganger i uka for å sjekke homsevideoene. :dontgetit:

Skrevet

Jeg har deLillos og kald Urge.

Senere i dag skal jeg på Spar og kjøpe meg glasscola og stæsj til å mekke burger og når sola kommer frem på baksiden av huset, skal jeg sette meg ute med mat, coke og sigg ^^

Skrevet
Det var jo bare kødd at han var hetero da ;)

Hvis han ikke hadde hatt med bildene på bloggen, og jeg ikke hadde sett han før, så kunne det vært like sant som at biff er godt.

For å si det sånn, man kan se at han er homofil, men jeg respekterer det og jeg har ingenting imot det. :)

Gjest Slettet-77do0b
Skrevet (endret)

Slutt nå å gi det utskuddet av et såkalt menneske noe mer oppmerksomhet. Han er jævlig ekkel enten han er hetro eller ei.

edit: *misunner Sameboe*

Endret av Slettet-77do0b
Skrevet

Ja det er litt sykt dere heller diskuterer om han er homo eller ikke fremfor å diskutere to særdeles digge TV'er jeg ikke klarer å bestemme meg for :p

Skrevet
Slutt nå å gi det utskuddet av et såkalt menneske noe mer oppmerksomhet. Han er jævlig ekkel enten han er hetro eller ei.

edit: *misunner Sameboe*

Han er forferdelig pen å se på da! Direkte vakker. Skulle ønske flere hetero menn så så bra ut

Skrevet
Ja det er litt sykt dere heller diskuterer om han er homo eller ikke fremfor å diskutere to særdeles digge TV'er jeg ikke klarer å bestemme meg for :p

Link!

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...