Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
"Uti Vår Hage" er jo no helt annet da! Det er faktisk bra humor. Ifølge meg da :p

Men det var ikke det første gang du så det? Da var det mere "Wtf? Dette var jo ikke så gøy?". Var iallefall det jeg tenkte. Skal også nevnes at jeg ikke så programmet det snakkes om, da.

Skrevet
Jøss. Reneste bordell dette, jo.

I din ære er min og aids' signatur oppdatert med forlovelsesringer. Så blir det ikke så horete.

:whistle:

Skrevet (endret)
Neimen, så anstendig og ordentlig, da, gitt! Dette liker jeg.

Ikke sant! kan jo ikke drive å skitne til offentlige fora med regelrett ukyskhet og usømmelige saker.

Endret av toth
Skrevet (endret)
Ikke sant! kan jo ikke drive å skitne til offentlige fora med regelrett ukyskhet og usømmelige saker.
I en tid så gjerrig på moral og rundhåndet med utukt, står dere som skinnende eksempler på mønsterborgere for alle av Guds frafalne lam. Endret av Gapwick
Skrevet
I en tid så gjerrig på moral og rundhåndet med utukt, står dere som skinnende eksempler på mønsterborgere for alle av Guds frafalne lam.

Eders erkjennelse beærer undertegnede m/tilkommende hustru i aller høieste grad. Om de ikke blir invitert til festlighetene, skal De nu i det aller minste en blomst fået tilsendt!

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...