Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Igår sto det om en straffefange i USA som gravde ut øyet sitt og spiste det, men fortsatt ble regnet strafferettslig tilregnelig og ikke sinnssyk. Only in the USA..

Skrevet
Solid: Hvor har du gjemt deg!?

Who me? I Trondheim i halvt år og litt hist og her. Tenkte jeg skulle titte innom her før jeg dro for å tjenestegjøre i Luftforsvaret.

topgun2.jpg

Skrevet
Igår sto det om en straffefange i USA som gravde ut øyet sitt og spiste det, men fortsatt ble regnet strafferettslig tilregnelig og ikke sinnssyk. Only in the USA..

Jeg ble bare sulten jeg.

eye01.jpg

Er lenge siden jeg har sett Happy Tree Friends.

Skrevet

Dårlig revy på Grymyr nå! Løp og gjem dere!

(Jeg har gått glipp av en Opeth-konsert, og går glipp av Play!-konserten i morgen grunnet det faenskapet her..)

Skrevet
Hvor mye koster det i frakt vis jeg bestiller noe fra England?

Det kommer helt an på hva du bestiller og hvem du bestiller fra ... Som regel står det på nettsiden (jeg regner med at det er en nettside du kjøper fra).

Skrevet
Hvor mye koster det i frakt vis jeg bestiller noe fra England?

Det kommer helt an på hva du bestiller og hvem du bestiller fra ... Som regel står det på nettsiden (jeg regner med at det er en nettside du kjøper fra).

eBay, nintendo64 spill tilveldig få kroner (under 100 lappen)

Skrevet
Kvifor er det nokre som meiner at frihandel med med kjøtt- og mjølkeprodukta skal ut av WTO?

Fordi det er grusomt? Det er dyr det er snakk om, de har følelser også vet du! Herregud, bryr du deg ikke om dyrene? De stakkars dyrene som blir misshandlet til våre gleder? :p

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...