Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-D7I5Gr2
Skrevet

Hun får se en blå penis(som er bedre enn en grønn penis. hahahahahahahahahahhahahahahaha *intern humor*) så hun klager nok ikke.

Skrevet (endret)

Jeg vet hvordan man gjør det når jeg ser programmet, men siden jeg ikke gjør det blir det vrient å forklare. Google derimot er ganske god til å forklare.

Edit: Jeg må lære meg å skrive.

Edit2: Se der ja: Google knows it all.

Endret av Hamaestra
Gjest Slettet-D7I5Gr2
Skrevet
Kom akkurat hjem etter å ha sett Watchmen. Lett den beste superheltfilmen soom er laget hittil!

Bedre enn de to nyeste Batman-filmene? Oi, den skal jeg få sett snarest.

Batman Returns er også det.

Skrevet (endret)
Kom akkurat hjem etter å ha sett Watchmen. Lett den beste superheltfilmen soom er laget hittil!

Bedre enn de to nyeste Batman-filmene? Oi, den skal jeg få sett snarest.

Vel, Watchmen er original. Batman-filmene er bra, men ikke originale.

Endret av LueDotten
Gjest Slettet-D7I5Gr2
Skrevet
Batman Returns er også det.

Også hva?

Bedre en de to siste Batman-filmene. (kunne sverge jeg hadde innlegget ditt over mitt.)

Gjest Slettet-D7I5Gr2
Skrevet
Ingen som har sett the Reader da?
Om Hugh Jackman ikke orker,så orker ikke jeg heller,
Skrevet
Bedre en de to siste Batman-filmene. (kunne sverge jeg hadde innlegget ditt over mitt.)

Å, ja, min feil. Bare jeg som tullet sammen Batman Begins og Batman Returns. Sistnevnte synes jeg forresten er et makkverk av dimensjoner.

Skrevet
Hun får se en blå penis(som er bedre enn en grønn penis. hahahahahahahahahahhahahahahaha *intern humor*) så hun klager nok ikke.

Morsomme greier, mr. laus.

Men ærlig talt, de to siste Batman-filmene er STERKT overhypa.

Skrevet

Å, ja, min feil. Bare jeg som tullet sammen Batman Begins og Batman Returns. Sistnevnte synes jeg forresten er et makkverk av dimensjoner.

What? Batman Returns er jo knall!
Gjest Slettet-D7I5Gr2
Skrevet

What? Batman Returns er jo knall!

*fistbumb*

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...